אברהם פריינד: הוריו של אלי פלדשטיין שוחחו עימו הערב פעם נוספת. אלי אמר להוריו: "כואב לי על הצער שלכם. אני לא צריך להיות פה, לא עשיתי כלום!". השיחה נמשכה 4 דקות בלבד!.
בקרוב בישראל? מערכות תדלוק רובוטיות אוטומטיות בתחנות הדלק
מערכת התדלוק הרובוטית תומכת ב׳תדלוק׳ סוגים שונים של דלקים, כולל הטענת רכבים חשמליים והיא מאפשרת ללקוחות לתדלק אוטומטית, או ידנית, באותו מתקן תוך נוחות מירבית
חברת Autofuel הודיעה כי היא מתכוונת להתרחב למזרח התיכון ולהתחיל בהתקנות של מערכות תדלוק רובוטיות אוטומטיות. המערכת הקניינית של החברה הדנית, מבטלת את הצורך במתדלקים אנושיים ומחליפה אותם במתדלקים קובוטיים.
מערכת התדלוק הרובוטית תומכת ב׳תדלוק׳ סוגים שונים של דלקים, כולל הטענת רכבים חשמליים (EV) ומכוניות מונעות מימן, מה שהופך אותה לפתרון אידיאלי לעתיד המגוון של תחום האנרגיה בתחבורה. על ידי אינטגרציה חלקה עם מתקנים קיימים ללא צורך בשינויים, המערכת מאפשרת ללקוחות לתדלק אוטומטית, או ידנית, באותו מתקן, ומספקת גמישות ונוחות מירבית.
תדלוק רובוטי (קרדיט: Autofuel)המערכת של הטכנולוגית מציעה יתרונות רבים, כולל בטיחות משופרת, נוחות ויעילות מוגברת הן ללקוחות והן למפעילי תחנות דלק. על ידי ביטול הצורך במעורבות אנושית בתהליך התדלוק והשימוש בקובוטים של UR, המערכת מפחיתה משמעותית את הסיכונים הכרוכים בתחנות דלק קונבנציונליות. תכונות בטיחות כגון לחצני עצירת חירום וחיישני זיהוי מכשולים מבטיחות סביבת תדלוק מאובטחת. בנוסף, התהליך האוטומטי מייעל את התפעול.
לדברי ג'ונאס תור אולסן, המייסד השותף של חברת הטכנולוגיה כי החברה עדה לעניין ולביקוש משמעותי בפתרון מצד חברות במזה״ת. ״יש פתיחות בשוק הזה לתדלוק רובוטי ולנו יש הזדמנות מושלמת לתרום לעתיד הניידות באזור". לדברי חיים זכרמן, מנהל חטיבת רובוטיקה ואוטומציה בחברת SU-PAD, נציגת UR בישראל, מדובר בדוגמה יפה כיצד טכנולוגיה קובוטית מתקדמת מתגברת על המצוקה הגדלה בגיוס ושימור עובדים, במיוחד במשימות שוחקות שאף משפיעות על בריאות העוסקים בהן.