מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
כ"ב אלול התשפ"ד | 25.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גלנט בארה"ב: "צריך לשמר את היתרון האיכותי של ישראל"

שר הביטחון יואב גלנט שמבקר בארצות הברית רמז בפגישתו עם שליחי הבית הלבן על "הצורך לשמר את היתרון האיכותי של ישראל במזרח התיכון". זאת בצל הדרישות של סעודיה בתמורה לנורמליזציה עם ישראל

גלנט בארה"ב: "צריך לשמר את היתרון האיכותי של ישראל"
השר יואב גלנט עם שליח הממשל האמריקני למזרח התיכון ברט מקגורק צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום (רביעי) עם שליח הממשל האמריקני למזרח התיכון ברט מקגורק ועם עוזרת שר החוץ האמריקני ברברה ליף.

בפגישתו עם שליח הממשל האמריקני למזרח התיכון ברט מקגורק, נידון הצורך בהרחבת הסכמי אברהם למדינות מרכזיות נוספות באזורינו. מלשכת שר הביטחון נמסר כי, שר הביטחון גלנט הדגיש את חיוניות ההסדרים הביטחוניים הנדרשים לשם כך.

בנוסף, שר הביטחון הודה לשליח הממשל מקגרוק על מאמציו למול מדינות ערב לשם נרמול היחסים עם ישראל, ועמד על "הצורך לשמר את היתרון האיכותי של ישראל במזרח התיכון", זאת בצל הדרישות של סעודיה בסוגיית העשרת אורניום.

בלשכתו עדכנו בנוסף כי, שר הביטחון סקר בפני עמיתיו את הפעולות האיראניות המערערות את היציבות האזורית במזרח התיכון. השר גלנט הדגיש בפני השליח מקגרוק כי ישראל תדע כיצד להגן על עצמה בכוחות עצמה כנגד כל איום וניסיון פגיעה באזרחיה.

בפגישתו עם עוזרת מזכיר המדינה ברברה ליף, שר הביטחון סקר את פעולות צה״ל ביו״ש נגד גורמי הטרור, וציין כי איראן פועלת גם בזירה זו להעברת כספים והברחת אמצעי לחימה לשם ביצוע פיגועים.

השר גלנט הדגיש כי מערכת הביטחון תמשיך ותפעל ביד קשה כנגד פעילי הטרור תוך בידודם מהאוכלוסייה האזרחית. בתוך כך, שר הביטחון הביע את הערכתו על הגיבוי הפומבי שנתן הממשל האמריקני לפעולות מערכת הביטחון נגד גורמי הטרור ביהודה ושומרון.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום