מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 31°c
אשדוד 23°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 31°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כרזה אנטישמית מאשימה את ראש העיר ב"מכירת העיר ליהודים"

כרזה אנטישמית ברחבי ניובורג בניו יורק, מאשימה את ראש העיר האפרו-אמריקאי של העיירה ב"מכירת ניובורג ליהודים". לטענת האנטישמים, היהודים יחד עם ראש העיר "דוחפים שחורים החוצה"

כרזה אנטישמית מאשימה את ראש העיר ב"מכירת העיר ליהודים"
התמונה שהאנטישמים הפיצו צילום: ADL

כרזה אנטישמית ברחבי ניובורג בניו יורק, מאשימה את ראש העיר האפרו-אמריקאי של העיירה ב"מכירת ניובורג ליהודים".

הכרזה מציגה תמונה של ראש העיר טורנס הארווי בפגישה עם עסקנים חסידיים בחודש שעבר עם הכיתוב: "זהו מבט פנימה איך ראש עיריית ניובורג מתכנן למכור את ניובורג ליהודים, לעזור להם לדחוף שחורים החוצה, ובתמורה הם יעזרו לראש העיר בעיר הולדתו פוקיפסי בניו יורק".

הפגישה בחודש שעבר נועדה לדון בחששות של תושבים לגבי שכירות דירות באזור, ולדון בדאגותיהם לגבי מסים וחשבונות מים. ראש העיר הארווי גינה בחריפות את ההודעה.

"כל חיי נלחמתי נגד גזענות ואפליה בכל צורה נגד קבוצה של אנשים", אמר, "כל חיי נלחמתי נגד גזענות, אפליה ודיבורי שטנה. אין מקום לזה בשיח הפוליטי שלנו בניובורג, אין מקום לזה בתרבות שלנו, אין מקום לזה בשיח הפוליטי שלנו בארצות הברית של אמריקה".

"ראש העיר היה מאוד אדיב ומבין במהלך הפגישה, שהייתה פתוחה, ידידותית ופוריה", אמר לתקשורת המקומית הרב יעקב פרנץ, שארגן את הפגישה. "הוחלט כי איגוד בעלי הנכסים יחד עם העירייה ימנו איש קשר שיסייע בזירוז בעיות שעלולות להתעורר בעתיד. מערך זה יועיל הן לעיר ניובורג והן לבעלי הנכסים המעוניינים ליהנות מיחסים טובים עם פקידי העירייה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום