מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הישראלים על המטוס "היינו בשוק, דיילים רצו, נורות חירום הבהבו"

128 ישראלים נחתו אתמול בג'דה שבסעודיה עקב תקלה במטוס, הם העבירו את הלילה במלון בשדה התעופה. שתי נוסעות סיפרו: "דיילים רצו, נורות חירום הבהבו היינו בפאניקה, עדכנו אותנו שאין אישור לרדת מהמטוס"

הישראלים על המטוס "היינו בשוק, דיילים רצו, נורות חירום הבהבו"
איי סיישל צילום: שלומי כהן

128 הישראלים שנחתו בסעודיה אתמול בשל תקלה טכנית במטוס בדרך מסיישל ישובו היום לישראל.

המטוס החלופי של חברת אייר סיישל צפוי לנחות בישראל בסביבות השעה 12 בצהריים. הישראלים העבירו את הלילה במלון הממוקם בשדה התעופה בג'דה.

עמנואל כרמל ואוולינה בנדר, שתי נוסעות שהיו על הטיסה סיפרו לכאן חדשות על הדרמה: "אנחנו במלון בשדה תעופה בג'דה שבסעודיה, מחכים. בדרך חזרה מסיישל התחילו בעיות במטוס ואז הוא עשה נחיתת חירום, מזל שזה לא היה מעל הים. היו דיילים שרצו באטרף, היו בעיות בחשמל, נורות החירום הבהבו, שמנו לב שרק אחרי שזה קרה אז קיבלנו עדכון שאנחנו בנחיתת חירום. היינו בשוק, פאניקה, חלק מהאנשים בכו, עדכנו אותנו שאין אישור לרדת מהמטוס בינתיים. הקברניט מדבר איתנו, לפעמים גם הדיילת".

שרון ליכט-פטרן, אחת מהנוסעות שנחתו בסעודיה, אמרה ל'כאן חדשות': "כשהודיעו במטוס על נחיתה בסעודיה היה מאוד מלחיץ. לא היה ברור מה הולך להיות. מדי פעם הקפטן עדכן שהם בקשר עם משרד החוץ והרשויות ושאין עדיין אישור לרדת מהמטוס. היינו במטוס בערך שלוש שעות בהן לא היה חשמל והשירותים לא היו שמישים. ברגע שהוחלט שאנחנו נשארים כאן קיבלו אותנו יפה מאוד, נתנו יחס מדהים. כולם חייכו ויצאו מגדרם לעזור, ליוו אותנו למלון וסידרו חדרים לכולם".

כזכור, טיסה HM22 שיצאה אתמול מסיישל לתל אביב ועליה 128 ישראלים, נחתה בסעודיה בשל בעיית חשמל במטוס. בחברת אייר סיישל עדכנו שהמטוס נחת בהצלחה, והנוסעים הורדו ממנו. ממשרד החוץ נמסר: "המחלקה לישראלים בחו"ל מטפלת בנושא יחד עם כל הגורמים הרלוונטיים במערכת הממשלתית".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום