מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ראש הישיבה הביע תמיכה בחבר המועצה

חבר מועצת עיריית ירושלים יהונתן יוסף, נציגו של הגר"מ מאזוז, עלה למעונו של ראש הישיבה וקיבל תמיכתו לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בעוד כחודשיים | תיעוד

ראש הישיבה הביע תמיכה בחבר המועצה
יהונתן יוסף במעונו של הגר"מ מאזוז צילום: באדיבות המצלם

הבחירות לרשויות המקומיות: ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז, הביע את תמיכתו הרשמית בנציגו בעיריית ירושלים יהונתן יוסף, נכדו של הגר"ע יוסף זצ"ל, לקראת הבחירות המוניציפליות שיערכו בעוד כחודשיים.

יוסף התמודד בבחירות הקודמות ונבחר למועצה מטעם סיעת 'מאוחדים' בראשות סגן ראש העיר אריה קינג. כעת, בין השניים מתקיימים מגעים בנוגע להמשך הריצה בסיעה המאוחדת. 

 

הרב מאזוז, שקיבל את יהונתן יוסף במעונו בסוף השבוע, שיבח את פעולותיו "למען בניין ירושלים פיתוחה וחיזוקה". יהונתן יוסף הציג בפני הרב מאזוז את הישגיו בקדנציה האחרונה, בה השפיע, לדבריו, רבות על צביונה ופיתוחה של העיר וסייע יחד עם צוות לשכתו לרבים מתושבי ירושלים.

יהונתן יוסף מסר בעקבות התמיכה שקיבל מראש הישיבה: "בחיל ורעדה קיבלתי היום את ברכת הדרך ממרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז שליט"א, להמשיך ולבנות את ירושלים, לחזקה ולפתחה".

"אני מבטיח לייצג נאמנה את מרן ראש הישיבה גם בקדנציה הבאה", הוסיף יוסף.

יצויין כי מפלגת 'עוצמה יהודית' הודיעה לאחרונה על תמיכה בסיעת מאוחדים. זאת, לאחר שבין הצדדים סוכם כי קינג ישמש כנציג הרשמי של המפלגה במועצת העיר.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום