מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 31°c
אשדוד 23°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 31°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפעיל הערבי מישראל הותקף על המטוס מדובאי לישראל

יוס חדאד, ערבי ישראלי ופעיל הסברה למען ישראל מאוהדי מדינת ישראל ומתומכיה הגדולים שנפצע קשה במלחמת לבנון השניה, הותקף יחד עם בני משפחתו לקראת חזרה לארץ מדובאי. לדבריו, הוא הותקף בשל דעותיו ופעילות ההסברה שלו. "אמא שלי נפצעה בכף ידה"

הפעיל הערבי מישראל הותקף על המטוס מדובאי לישראל
יוסף חדאד צילום: באדיבות המצלם

יוסף חדאד, ערבי-ישראלי שהיה לוחם בגולני ונפצע במלחמת לבנון השניה, ומוכר כפעיל הסברה בולט למען ישראל, פרסם הערב פוסט שבו אמר כי הוא ובני משפחתו הותקפו בידי ערבים בעלייה למטוס מדובאי.

"אני ומשפחתי הותקפנו בעלייה לטיסה מדובאי לישראל על ידי מספר אנשים מהחברה שלי שזיהו אותי ותקפו אותנו רק בגלל מי שאני, בגלל הדעות שלי והעשייה שלי למען מדינת ישראל. התקפה מילולית ופיזית שבעקבותיה אמא שלי נפצעה בכף ידה" כתב חדאד בטוויטר.

חדאד הוסיף: "אני רוצה להודות לרשויות בדובאי על הטיפול בעניין ועל היחס החם שקיבלתי לארוך כל הדרך. תודה אישית גם לשגריר ישראל באמירויות אמיר חייק, לקונסולית הכללית לירון זסלנסקי, לקונסול דני גדות, לדובר משרד החוץ ליאור חייט ולחברי היקר עידו דניאל על כל הדאגה והליווי בשעות הלילה המאוחרות מרחוק. אנחנו כבר חזרנו לארץ ואנחנו בסדר".

חדאד התייחס לפעילות שלו למען ישראל: "ואני רוצה לבשר לכל התוקפים ושאר האנשים שחושבים שיעצרו אותי דרך אלימות והפחדות - על אפכם וחמתכם אמשיך בכל הכוח, לא תעצרו אותי ואתם רק גורמים לי להמשיך ולהתחזק עוד ועוד. למשפחה היקרה שלי - תודה שאתם חזקים וסופגים ומקריבים עבור הדרך שלי, אני פשוט אוהב אתכם".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום