מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 30°c
חיפה 28°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תיעוד דרמטי: המפגין נמלט משוטרים ומזנק מהגשר

מפגין שנמלט הערב בתל אביב משוטרים שרדפו אחריו, זינק מהגשר בגובה כארבעה מטרים לכביש שמתחת ונפצע באורח בינוני כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו | מפקד מחוז ת"א הגיע לאיכילוב לבקר את השוטר שנדקר

תיעוד דרמטי: המפגין נמלט משוטרים ומזנק מהגשר
המפגין מזנק צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

תיעוד דרמטי הערב ממחאת העדה האתיופית בתל אביב מציג את אחד המפגינים נמלט משוטרים שרודפים אחריו בניסיון לעוצרו, הוא בתגובה מזנק מעבר לגדר ומזנק מהגשר לכביש שלמטה מגובה כארבעה מטרים. 

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 21:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר שנפל מגובה של כארבעה מטרים במהלך מחאה בדרך מנחם בגין בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב, גבר כבן 35 במצב בינוני, עם חבלות בגופו.

 

צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים.

חובש הצלה חיים קלפהולץ מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי גבר בן 35 הסובל מחבלות בפנים ובגפיים לאחר שנפל מגשר מגובה של כ4 מטרים במהלך מחאה המתקיימת במקום. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בעיר".

במהלך אותה מחאה פונה גם שוטר תנועה שנדקר בכתפו ונפצע באורח בינוני. גם הוא לאיכילוב. מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר הגיע לבקר בבית החולים את השוטר ממרחב ירקון שפעל לאבטחת המחאה היה רכוב על הקטנוע המשטרתי, נדקר במהלך הפעילות ופונה באורח בינוני לטיפול במרכז הרפואי איכילוב.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום