אברהם פריינד: הוריו של אלי פלדשטיין שוחחו עימו הערב פעם נוספת. אלי אמר להוריו: "כואב לי על הצער שלכם. אני לא צריך להיות פה, לא עשיתי כלום!". השיחה נמשכה 4 דקות בלבד!.
תושבי מזרח ירושלים יהנו מהשקעת חסרת תקדים בתחבורה
ההשקעה הינה בהיקף של כמיליארד שקלים בפרוייקטי תחבורה במזרח ירושלים ובראשם את כביש הטבעת המזרחי - עם הקצאה של 230 מיליון שקלים לקידום כביש הטבעת המזרחית שיבוצע על ידי חברת מוריה
הממשלה אישרה היום (ראשון) במסגרת החלטת מזרח ירושלים, השקעה בהיקף של כמיליארד שקלים בפרוייקטי תחבורה במזרח ירושלים ובראשם את כביש הטבעת המזרחי - עם הקצאה של 230 מיליון שקלים לקידום כביש הטבעת המזרחית על ידי חברת מוריה. הכביש יוביל למהפכה תחבורתית בעיר שכן יפעל כעורק תחבורתי ראשי (במקביל לכביש בגין ודרך חברון) שיאפשר הגעה מהירה מצפון לדרום מבלי להיכנס לפקקים של מרכז העיר, ויתרום בצורה משמעותית להורדת הגודש בכבישי העיר.
בין הפרויקטים התחבורתיים הנוספים הכלולים בהשקעה זו ניתן למנות, השקעה של 350 מיליון שקלים בתוכנית חומש נוספת למזרח העיר, הכוללת שדרוג, חידוש והקמת תשתיות תחבורה במזרח העיר, ובכללן תכנון והקמת כבישי גישה המותאמים לתחבורה ציבורית המובילים למוסדות החינוך במזרח העיר
השקעה של 40 מיליון שקלים בהקמת שני מסופי תחבורה ציבורית נוספים, איחוד מפעילי האוטובוסים באזור, שיפור השירות והתדירות לנוסע, הקמת שני מסופי אוטובוסים חדשים, שדרוג והקמת תחנות אוטובוס והשקעה בטכנולוגיות מידע, נסיעה ושדרוג לרווחת הנוסעים בתחבורה ציבורית.
בנוסף, משרד התחבורה ישקיע כ-156 מיליון שקלים בהקמת מחלף עיסאוויה, שיוביל ממחלף אדומים לשכונת עיסאוויה, לגבעה הצרפתית ושכונות באזור, ויקל על העומסים האדירים בעורקי התחבורה המובילים לאזור.
השקעה של 146 מיליון לטובת מחלף עטרות. מחלף עטרות יהווה חלק מחיבור עתידי של כביש 437 וישובי האזור לכביש בגין וכביש 443 ובכך יאפשר נגישות טובה ומהירה לירושלים וליציאה ממנה.
וזאת בנוסף לתקציבים גדולים נוספים שמושקעים בירושלים כולה בכדי לאפשר הגעה ויציאה נוחה ובטוחה.