מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 22°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
כ"ג תשרי התשפ"ה | 25.10.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 18°c
בית שמש 22°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סמוטריץ' בהר חברון: "טרור רצחני; מה שהיה הוא לא מה שיהיה"

"אנחנו עומדים מול טרור רצחני ואסור לנו לעבור עליו לסדר היום", אמר היום השר הסמוטריץ' בהר חברון לאחר הפיגוע הקשה והבהיר: "מה שהיה הוא לא מה שיהיה" • סמוטריץ', חבר הקבינט המדיני בטחוני אמר כי יפעל שיתקבלו ההחלטות הנכונות בפורומים המתאימים

סמוטריץ' בהר חברון: "טרור רצחני; מה שהיה הוא לא מה שיהיה"
בצלאל סמוטריץ' צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בת שבע נגרי הי"ד מבית חגי נרצחה הבוקר (שני) בפיגוע הירי שהתרחש בצומת הכבשים בדרום הר חברון. נגרי תפסה טרמפ עם תושב היישוב בו היא מתגוררת, ונרצחה לעיני בתה בת ה-6 שהייתה עמם ברכב ולצד הנהג שנפצע קשה. חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיע להר חברון, שלח את תנחומיו למשפחה ואמר כי אנו עומדים מול טרור רצחני.

"אני נמצא כאן בהר חברון יחד עם ראש המועצה יוחאי דמרי ועם צוותי צח"י, העובדות הסוציאליות, הנהגת היישוב ועם התושבים", אמר השר, "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת ניגרי בעקבות הירצחה של בת שבע הי"ד ומתפלל לרפואתו של אריה גוטליב".

"אנחנו עומדים מול טרור רצחני ואסור לנו לעבור עליו לסדר היום", הבהיר סמוטריץ', "מה שהיה הוא לא מה שיהיה. אפעל שיתקבלו ההחלטות הנכונות בפורומים המתאימים. יחד עם זאת יש לנו אתגר התיישבותי לפתח ולהרחיב את ההתיישבות ובכך להעביר מסר ברור מאד לאויבנו כי הטרור לא משתלם וההתיישבות צומחת, גדלה ומתפתחת".

עכשיו 14

 

 צבע אדום