מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ביבס הודיע: מחר בבוקר נשבות לאות הזדהות עם הרשויות הערביות

יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס הודיע כי מחר בבוקר ישבות השלטון המקומי, זאת במחאה על צעדיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נגד התקציבים שיועדו לרשויות הערביות

ביבס הודיע: מחר בבוקר נשבות לאות הזדהות עם הרשויות הערביות
חיים ביבס זועם צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס הכריז הבוקר כי מחר (שני) ישבות השלטון המקומי בין השעות 08:00 ל-10:00, כאות הזדהות עם הרשויות המקומיות הערביות.

צעד זה מגיע בעקבות המאבק בין הרשויות הערביות לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', שהחליט להקפיא את התקציבים שיועדו לרשויות. עוד איים ביבס: "אם נגיע ל-1 בספטמבר באותו מצב - נשקול את צעדנו. אנחנו מתייצבים עבור תקציבים לפריפריה ולמגזר הערבי. כאשר משהו לא מריח טוב, אנחנו חייבים להיות שם".

נזכיר כי לפני כשבועיים דווח שסמוטריץ' הקפיא למשך חודשיים תוכנית של 2.5 מיליארד שקלים שיועדו לתכנית חומש במזרח ירושלים. הקפאת הכספים נובעת בין היתר בשל ההתנגדות להעברת 200 מיליון שקלים למכינה של האוניברסיטה העברית לשילוב ערבים באקדמיה וההשכלה הגבוה.

לאחר ההקפאה ספג סמוטריץ' ביקורת רבה מחברי כנסת, שרים בממשלה ונציגים מהחברה הערבית. לאחר מכן, הכריז שר האוצר על הקמת צוות משימה מיוחד שיבחן את העברת הכספים לרשויות הערביות ולמזרח ירושלים.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום