מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חסדי השם: שני הצעירים שנעלמו אותרו בריאים ושלמים

צוותי חיפוש והצלה מארגון 'חברים' במחוז רוקלנד, איתר את שני הצעירים הנעדרים בעלי צרכים מיוחדים בסאם פוינט ניו יורק. הם נמצאו בחיים במצב טוב לאחר יותר מ-17 שעות של חיפושים נרחבים

חסדי השם: שני הצעירים שנעלמו אותרו בריאים ושלמים
המתנדבים לאחר החיפושים צילום: Yeshiva world news

צוותי איתור והצלה מאומנים ביותר מארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד בניו יורק שהתפרסו ביום שישי בבוקר לחיפושים נרחבים, איתרו שני צעירים נעדרים עם צרכים מיוחדים בסאם פוינט ניו יורק במהלך טיול. השניים ברוך השם נמצאו בחיים במצב טוב. החיפושים אחריהם לקחו יותר מ-17 שעות, וכללו ארגוני של הצלה נוספים וסוכנויות ממשלתיות נוספות, מתנדבי ארגון 'חברים' רוקלנד איתרו את הצעירים פחות משעתיים לאחר שנכנסו לשטח עם הצוות שלהם.

צוות החיפוש וההצלה של ארגון 'חברים' של רוקלנד קבוצה של כ-100 מתנדבים המתאמנים בכל יום ראשון כל השנה בשטח הררי מסוכן כמו גם בהרי הקטסקילס. יש להם ציוד שלא מבייש צבא.

הרב אברהם פרידמן, הצ'אפלין של מחלקת השריף של מחוז אולסטר הביע את תודתו הכנה לכל רשויות אכיפת החוק בזירה, כמו גם לשריף מחוז אולסטר שהשתמשו ברחפנים עם טכנולוגיית אינפרה כדי לנסות ולאתר את הנעדרים.

כשעתיים לאחר שנמצאו שני הנעדרים עם צרכים מיוחדים הוצאו על ידי טרקטורונים אל מאות מתנדבים בשירה ובריקודים. בחסדי השם מצבם של שני הצעירים טוב למרות הליכה של כ-15 שעות בשטח מסוכן וכן שני ממטרי גשם חזקים וסופות רעמים.

אתר Yeshiva world news מדווח כי המשפחה מסרה שהם אסירי תודה לכל אנשי אכיפת החוק, כמו גם לכל המתנדבים שעבדו ללא לאות כדי למצוא את בני משפחתם האהובים. משטרת מדינת ניו יורק, שומרי היערות, כמו גם מחלקת השריף של מחוז אלסטר שעבדו יד ביד עם כולם.

כזכור כפי שדיווחנו ביום שישי האחרון, כ-200 מתנדבים מארגון הצלה וארגון חברים וארגונים נוספים סייעו למשטרת ניו-יורק ולכוחות ביטחון בחיפושים אחר שני הצעירים החרדים בני 18-20 שנעלמו בסאם פוינט / הר מערת הקרח בניו יורק, השניים בעלי צרכים מיוחדים ניצלו בסופו של מבצע חיפושים נרחב.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום