מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחאה ימנית מול בתיהם של סמוטריץ' ובן גביר

פעילי התיישבות הציבו מול בתיהם של השרים בן גביר וסמוטריץ' הריסות מהמבנים שפונו אתמול במאחז "אעירה שחר" בבנימין: "אם בן גביר וסמוטריץ' לא היו בתפקידם הם היו מוחים איתנו"

מחאה ימנית מול בתיהם של סמוטריץ' ובן גביר
ההריסות שהובאו צילום: באדיבות המצלם

אחרי שפונה המאחז "אעירה שחר" בבנימין באישורו של השר בצלאל סמוטריץ', הקימו הבוקר (שלישי) פעילי התיישבות מיצג מחאה מול בתיהם של סמוטריץ' ובן גביר. במסגרת המיצג הוצבו הריסות מהמבנים שפונו ונהרסו אתמול.

בדברי הפעילים שפורסמו ב"וינט" נאמר: "ברור לכולנו שאם איתמר ובצלאל לא היו בתפקידם כיום, הם היו מצטרפים אלינו ויוצאים במחאה נגד הריסת בתים ליהודים, מי יודע, אולי הם אפילו היו עוזרים לנו להקים מיצג מחאה דומה מול ביתם של נפתלי בנט או ניר אורבך".

עוד הוסיפו: "אנחנו נמשיך וניישב את ארץ ישראל גם בימי הממשלה הנוכחית כמו שעשינו בימי הממשלה הקודמת".

נזכיר כי אתמול פשטו כוחות גדולים של שוטרי מג"ב ומנהל אזרחי על גבעת אעירה שחר בבנימין והתחילו במסע הרס. תושבים רבים מיישובי הסיבה הגיעו למקום ומחו כנגד ההרס.

באעירה שחר תקפו: "ממשלת הימין ממשיכה את מסורת גנץ ולפיד, לפגוע בהתיישבות היהודית ולהרוס בתים. הדברים חמורים הרבה יותר כשכל זה מגיע שבוע אחרי עלילות דם כנגד מתיישבים גיבורים שהגנו על עצמם. אחרי שנחשפו השקרים של דובר צה"ל שאימץ במהלך השבת את הגירסא השיקרית של הערבים לגבי אירועי בורקה, עכשיו מגיע תור הנקמה."

לטענת התושבים "אחרי שמתברר מרגע לרגע בבתי המשפט איך תיק הרצח שמנסים לתפור למתיישבים פשוט מתפורר, החליטו לפנות לנקמה דרך הרס ההתיישבות. בפינוי עכשיו מתבצע הרס של בתי משפחות עם ילדים, בתים שקיימים בגבעה מעל לחצי שנה, שהם תחת אחריותו של השר בצלאל סמוטריץ' ועליו לאשר את ההריסה שלהם. מזעזע שסמוטריץ' בוחר להילחם בהתיישבות".

בחדרי חרדים

 

art

 צבע אדום