מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 33°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 33°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גל עזיבות? במשטרה מגיבים לדיווחים בתקשורת וחושפים נתונים

"לא קיים כל "גל עזיבה" של מתנדבים על רקע המחאות ומדובר בפרסומי כזב שצר לנו שיש מי שנותן להם מקום חרף הנתונים". כך מבהירים הערב במשטרה בניגוד לפרסומים שגויים בתקשורת שנועדו לזרוע הפחדה בציבור על רקע ההתנגדות לממשלה

גל עזיבות? במשטרה מגיבים לדיווחים בתקשורת וחושפים נתונים
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל מפרסמת הערב (שני) הבהרה בעקבות פרסומים שגויים בנושא מערך המתנדבים במשטרת ישראל. "ברצוננו להעמיד על דיוקם את הדברים", נכתב בהודעת המשטרה.

"1000 מתנדבים נוספו בשנה האחרונה למערך המתנדבים של משטרת ישראל! לא קיים כל "גל עזיבה" של מתנדבים על רקע המחאות ומדובר בפרסומי כזב שצר לנו שיש מי שנותן להם מקום חרף הנתונים".

עוד מציינים במשטרה כי "במשטרת ישראל התקבלו עד כה 69 בקשות של מתנדבים להקפיא או להפסיק את התנדבותם במשטרה. בנוסף משטרת ישראל גרעה משרות התנדבותי 13 מתנדבים שהזדהו כמתנדבי משטרה כשתבטאו פוליטית ואף עשו שימוש בהתנדבותם לטובת פעילות זו".

עוד נתונים שמספקת המשטרה: "במשטרת ישראל משרתים כ 25,000 אלף מתנדבים לעומת כ 24,000 מתנדבים אשר שירתו אשתקד. אלו משרתים במגוון תפקידים רחב כגון: מוקדי 100, מערך הסיור, תנועה, יחידות החילוץ, השיטור וימי ועוד המתנדבים פועלים מתוך תחושת שליחות כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל וביחד משרתים את הציבור להבטחת שלומו ובטחונו. אנו רואים במתנדבים כזרוע בלתי נפרדת מהמשטרה במגוון משימותיה הרחב".

לסיום נכתב: "מתנדבי משטרת ישראל פועלים בצורה מתמשכת, שיטתית של מוסר עבודה גבוה, הקרבה ונתינה, בלי הצורך לקבל בחזרה ועל כך אנו מצדיעים להם".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום