מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

במיליוני שקלים: לשכת נתניהו בכנסת תשופץ

בזמן שהכנסת יצאה לפגרת הקיץ, לשכת ראש הממשלה נתניהו תשופץ בעלות של כארבעה מיליוני שקלים - זאת כדי לאפשר לראש הממשלה לעבוד שעות רבות יותר במשכן

במיליוני שקלים: לשכת נתניהו בכנסת תשופץ
נתניהו במשכן הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לשכת ראש הממשלה נתניהו תעבור בזמן הקרוב שיפוץ, זאת במקביל לפגרת הקיץ אליה יצאה הכנסת. עלות השיפוץ מוערכת בכ-4 מיליון שקלים, כך לפי פרסום "חדשות 12".

לפי גורמים בכנסת, לשכת נתניהו מעוניינת לבצע את השיפוץ הזה מזה זמן רב, אך רק כעת הצליחה לגרום לדבר לקרות. במסגרת השיפוץ המדובר, חדרים הסמוכים ללשכת ראש הממשלה יסופחו, וחללי העבודה יורחבו - כך שיתאפשר לראש הממשלה לעבוד שעות רבות יותר מהמשכן.

תקציב זה העובר לשיפוץ הלשכה מגיע מתקציב הכנסת שאישר יו"ר הכנסת אמיר אוחנה זמן קצר אחרי שנכנס לתפקיד - על סך עשרות מיליוני שקלים.

מהכנסת נמסר בתגובה: "מתחם רה"מ בכנסת עובר בימים אלו, לראשונה מאז טקס חנוכת המבנה בשנת 1966, התאמות תשתית יסודיות לצורכי עבודתם של ראשי ממשלה במאה ה-21. התאמות אלו, אשר אושרו עקרונית עוד בטרם כניסת הנהלת הכנסת הנוכחית, כוללות בין היתר את פירוקן מהיסוד של כל התשתיות הישנות שחלקן לא הוחלפו במשך למעלה מחמישים שנים, התאמות ביטחוניות נדרשות, הקמת חדר ישיבות ייעודי, עמדות צוות, והרכבתן של תשתיות תקשורת, חשמל, מיזוג, גילוי וכיבוי אש ועוד. כמו כן ובמסגרת התאמות אלו תקים הכנסת לראשונה במתחם זה אזור ייעודי ראוי ומכבד לאנשי היחידה לאבטחת אישים שגם הוא לא היה קיים בצורכי ראשי הממשלה בשנות השישים".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום