מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פגישת צוותי המו"מ של 'דגל התורה' ו'אגודה': "נתגבר על המכשולים"

הפגישה נערכה אחרי שב'דגל התורה' הקימו צוות מו"מ מול אגודת ישראל | בשתי המפלגות ההבנה היא כי הסיכומים שהיו עד כה לא יופרו | גורמים ב'דגל התורה': "נתגבר על המכשולים, הכיוון הוא החיובי" | זו חלוקת התפקידים בין נציגי 'דגל התורה'

פגישת צוותי המו"מ של 'דגל התורה' ו'אגודה': "נתגבר על המכשולים"
צוותי המו"מ צילום: פלאש90

בסוף השבוע האחרון התקיימה פגישה ראשונה בין צוותי המשא ומתן של מפלגות 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' בנוגע לבחירות המוניציפליות ברחבי הארץ. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

במהלך הפגישה עלו הערים השונות שבהן נרשמה מחלוקת בין המפלגות. במרכז המשא ומתן עומדת העיר בני ברק שם צפוי להתמודד מול 'יהדות התורה' גם נציג ש"ס אוריאל בוסו.

בשתי המפלגות ההבנה היא כי הסיכומים שהיו עד כה לא יופרו. בפגישה השתתפו חברי הכנסת אורי מקלב, יעקב אשר, השר מאיר פרוש ומזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט. "נתגבר על המכשולים, הכיוון הוא החיובי", אמרו גורמים ב'דגל התורה' שמעורים בפרטים.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ורבני המפלגה, סוכם כי חברי הכנסת אורי מקלב ויעקב אשר יקיימו מגעים מול אנשי אגודת ישראל - מאיר פרוש וחנוך זייברט.

בפגישה הוחלט על חלוקת הארץ לטיפול בבחירות המוניציפליות לחברי הכנסת. בדיון הוחלט כי אורי מקלב יהיה אחראי על ירושלים רבתי ורכסים, יעקב אשר על אלעד ובני ברק, יצחק פינדרוס על פתח תקווה ואחסימך, אליהו ברוכי על ביתר עילית ומנחם שפירא על בית שמש.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום