מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 33°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 33°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הישראלים המכוערים: כך פגעו שונאי נתניהו בבעל המלון שאירח אותו

אין כנראה גבול שמתנגדי הממשלה לא יחצו. המלון שאירח את ראש הממשלה ורעייתו לחופשה ירד בדירוג שביעות הרצון בגוגל על ידי אנשי המחאה שלמרות שלא ביקרו במלון ולא נהנו משירותיו פרסמו תגובות שליליות שגרמו להורדת הדירוג הגבוה לנמוך ועשוי להסב נזק לבעלים

הישראלים המכוערים: כך פגעו שונאי נתניהו בבעל המלון שאירח אותו
אילוסטרציה צילום: unsplash

דירוג כפר הנופש 'פנדה' שבמושב נווה אטי"ב ברמת הגולן, בו שוהים בני הזוג בנימין ושרה נתניהו לחופשה קצרה, ירד ביממה האחרונה מ-4.8 ל-4.4 ב'גוגל', זאת בעקבות ביקורות שליליות שכתבו מוחים נגד הרפורמה המשפטית.

"המלון הזה תומך בדיקטטורים תתביישו!" נכתב באחת הביקורות. גולש נוסף כתב: "יש במקום ריח של עבריינית מורשעת ושל נאשם בכתבי אישום חמורים", כך כדי להרע לבעל המלון שהעז לארח את ראש הממשלה.

העיתונאי יאיר קראוס מ-ynet, היה בין המדווחים על כך וכתב: "זה למעלה מיממה שמאות ממתנגדי נתניהו הורידו את הדירוג של מלון הבוטיק בגוגל ובפייסבוק וכותבים ביקורות שליליות באנגלית ובעברית, כדי להרחיק נופשים שיבקשו להתארח בו בעתיד. בשעות האחרונות מגיבים להם תומכיו בביקורות חיוביות".

עוד הוסיף וציין: "נזק הביקורות השליליות עלול להיות הרסני כלכלית למלון שרבים מאורחיו מגיעים דרך האינטרנט וסומכים על 'חכמת ההמונים' והמלצותיהם". לסיכום כתב קראוס על המחאה שלא מפסיקה לחצות גבולות של שנאה ורוע: "הכל דיסטופי. קרב אובדני. למות או לכבוש את ההר, בגרסה המסוכנת וההרסנית".

תגובות רבות ברשתות גינו את המעשה המכוער והמרושע של אותם מתנגדי רפורמה שבשם השנאה לממשלה ולעמוד בראשה נוקטים בכל האמצעים כדי להרע לכל מי שבא במגע עם ראש הממשלה, שרי מממשלתו וחברי הקואליציה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום