רועי קייס: משרד הפנים של איחוד האמירויות בהתייחסות ראשונה מודיע כי קיבל דיווח ממשפחת אדם שהוא אזרח מולדובה העונה לשם צבי קוגן, לפיו הוא נעלם ואבד הקשר עימו מאז יום חמישי. משרד הפנים מודיע כי השלטונות החלו לחקור מיד עם קבלת התלונה וקורא לציבור לצרוך מידע מהמקורות הרשמיים, ולא להיגרר אחרי שמועות מגמתיות וחדשות כזב שמטרתם לגרום לבלבול בחברה.
באמצעות הרב קו: רכבת ישראל הודיעה כי תחלק החזרים לנוסעים
החל מיום שני, 7.8.23, תוכלו לגשת לאחת ממכונות מכירת הכרטיסים האוטומטיות בכל תחנת רכבת, ולקבל החזר של הערך הצבור שחויב אתמול מכרטיסכם בטעות | לקבלת ההחזר, יש להניח את כרטיס הרב-קו במקום המיועד לכך, והפרש הנסיעה שנגבה יוחזר לערך הצבור המגיע לכם וייטען בצורה אוטומטית
רכבת ישראל הודיעה היום (רביעי) כי בשל תקלה במערכת הכרטוס שאירעה בבוקר יום שלישי, 1.8.23, נגבו בטעות, במשך שעות אחדות, תעריפי נסיעה גבוהים יותר מחלק מן הנוסעים, אשר עשו המרה לנסיעה בודדת מהערך הצבור שהיה טעון בכרטיס במכונות ובקופות. ברכבת ישראל הודיעו כי לנוסעים שהושפעו מהתקלה, יוחזר הפרש יחידות הערך הצבור שנגבה בטעות.
חשוב להדגיש כי נוסעים אשר עשו שימוש ב"ערך צבור ישיר", כלומר עברו עם כרטיס הרב-קו שלהם ישירות בשערי הכניסה בתחנות, לא הושפעו מן התקלה.
איך מקבלים את ההחזר?
החל מיום שני, 7.8.23, תוכלו לגשת לאחת ממכונות מכירת הכרטיסים האוטומטיות בכל תחנת רכבת, ולקבל החזר של הערך הצבור שחויב מכרטיסכם בטעות. לקבלת ההחזר, יש להניח את כרטיס הרב-קו במקום המיועד לכך, והפרש הנסיעה שנגבה יוחזר לערך הצבור המגיע לכם וייטען בצורה אוטומטית.
ניתן לקבל את ההחזר גם בקופות המאוישות בתחנות, במהלך שעות הפעילות.
אם כבר יש לכם ערך צבור בכרטיס הרב-קו, ייתוסף ההחזר לסכום הקיים ויוצג במסך: "תוכן כרטיס רב קו".
צוותי התחנות ומוקד שירות הלקוחות (בטלפון 5770*) עומדים לרשותכם לכל שאלה בעניין.