בטרם עת: האיש המבוגר בעולם מת בגיל 127

האיש המבוגר ביותר בעולם ש"אהב לשתות משהו קטן" מת בגיל 127 בברזיל, כך טוענים דיווחים מקומיים. מאלף החיות חוסה פאולינו גומס נולד ב-4 באוגוסט 1895

ישראל לפקוביץ | חדשות בעולם 1.8.2023 | 17:56

קשיש. אילוסטרציה | צילום: pexels

"האדם המבוגר בעולם מת בברזיל בגיל 127, כך דווח בתקשורת המקומית. חוסה פאולינו גומס נולד לפני גילוי צילומי הרנטגן, כך על פי רישומים בברזיל. הוא מת בביתו הכפרי במערב המדינה ביום שישי האחרון ימים ספורים לפני יום הולדתו ה-128, משפחתו סיפרה שהוא "אהב לשתות משהו קטן".

חוסה נולד ב-4 באוגוסט 1895, לפי תעודת הנישואין שלו משנת 1917, כך לפי דיווחים מקומיים.

וויליאן חוזה רודריגס דה סוזה, יועץ משפטי למשרד הרישום במחוז סמוך למקום מגוריו, אמר: "לפי התיעוד, הוא התחתן בגיל 22. ההנחה היא שהוא אכן נולד לפני 1900. גברים נישאו אז רק בגיל 17". אם זה היה נכון, חוסה היה האדם המבוגר ביותר הידוע בעולם.

נכדתו אמרה לתקשורת המקומית: "כאן באזורים הכפריים, אנשים נרשמים בדרך כלל כשהם מבוגרים יותר. יש כמה מקרים עם תיעוד שגוי. אבל התיעוד שלו הראה שהוא צעיר ממה שהיה בפועל. יש לידי גברת בת 98. היא אומרת שהיא הכירה אותו כשהיה רק ​​ילד. אז נהיינו סקרנים לאשר את גילו וחיפשנו את משרד הרישום כדי לברר מה נכון.

"הוא בהחלט היה בן יותר מ-100, לפחות 110. עכשיו אנחנו צריכים לדעת איך זה יירשם בתעודת הפטירה". חוסה, שעבד כמאלף בעלי חיים, התאלמן. הוא הותיר אחריו שבעה ילדים, 25 נכדים, 42 נינים ו-11 נינים.

נכדתו אליאן אמרה: "הוא היה מאוד פשוט, מאוד צנוע. הייחוד שלו היה שהוא לא אהב שום דבר מתועש, רק דברים מהכפר, טבעי. הוא גידל תרנגולות, האוכל שלו היה כולו מכאן, היה צריך לגדל כאן. והוא תמיד אהב לשתות משהו קטן".

נכדה אחרת, פביולה אוליביירה, אמרה לתקשורת המקומית: "לפני ארבע שנים הוא הפסיק לרכוב על סוסים. במשך כחודש הוא היה במיטה. הוא ישאיר מאחוריו הרבה סיפורים וזיכרונות לכולנו". לטענת משפחתו, סיבת המוות של חוסה הייתה אי ספיקת איברים מרובה, ככל הנראה בשל זקנה.

הוא הובא למנוחות בבית הקברות קורגו דוס פיאלוס בפדרה בוניטה ביום שבת. לא ברור אם שיא גינס בודקים את הטענות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום