מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הצוואה שהותיר המחבל ממעלה אדומים לפני הירי

‏המחבל שחוסל היום במעלה אדומים הוא מוהנד אל מזארעה, מהכפר הסמוך עיזריה, בן 20. בעל היתר עבודה בהתיישבות. עבד בנקיון בעיר. לאחר הפיגוע חמושים ממחנה הפליטים טול כרם חילקו ממתקים ברחובות

הצוואה שהותיר המחבל ממעלה אדומים לפני הירי
זירת הפיגוע צילום: חיים גולדברג, םלאש 90

כלי תקשורת פלסטינים מדווחים כי המחבל ממעלה אדומים הוא מוהנד אל-מזארעה, בן 20 מהכפר הסמוך אל-עיזריה, בעל היתר עבודה בהתיישבות שעבד בנקיון בעיר.

בפיגוע היום נפצעו ששה אנשים לאחר שהמחבל פתח לעברם בירי וחוסל על ידי קצין מג"ב שעבר במקום. מיד לאחר הפיגוע חמושים ממחנה הפליטים טול כרם חילקו ממתקים לעוברים ושבים.

המחבל השאיר צוואה וכתב לפני שיצא למסע הרצח שבחסדי שמים לא צלח: "אני ממליץ לכל יקיריי וחבריי להתפלל, אל תנטשו את התפילה או את הג'יהאד. אנחנו רוצים להיפגש בעזרת אללה, בגן עדן, אל תעשו לי הלוויה בארגון מסוים, כי אני שייך רק לאללה שאין אל מלבדו", כך דיווחה ספיר ליפקין בחדשות 12.

‏איתי בלומנטל דיווח, כי כלי תקשורת פלסטינים פרסמו הקלטה של המחבל, שבה אמר לפני שיצא לפיגוע: "בעזרת אללה ניפגש בגן עדן. אם אני אמות, אל תכתבו את שמי על הקבר ואל תערכו לי הלוויה".

דובר חמאס עבד א-לטיף אל-קאנוע אמר על הפיגוע במעלה אדומים: "מברכים על פעולת הירי ההירואית במעלה אדומים - להגנה על מסגד אל-אקצא ובתגובה על פלישות המתנחלים".

בחדרי חרדים

 

art

 צבע אדום