מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 33°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 33°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בועז יוסף שובר שתיקה: "איפה ראיתם את אריה דרעי אצלי?"

"אני יכול לנח וליהנות מהחיים שלי, ולא לקבל התקף לב". כך בועז יוסף, יממה לאחר שנפסל פה אחד בבג"ץ מלהתמודד לראשות העיר טבריה, לא לפני שהוא מביע זעם על כינויו בעתירות "מקורב לאריה דרעי"

בועז יוסף שובר שתיקה: "איפה ראיתם את אריה דרעי אצלי?"
בועז יוסף בבג"ץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יממה אחרי שתשעה שופטי בג"ץ פסלו את התמודדותו בבחירות המוניציפליות לראשות העיר טבריה, בועז יוסף התראיין הערב ל'חדשות 12' ואמר שהוא מאמין שהחלטת השופטים אינה אישית נגדו והצהיר: "אני אישית מקבל כל החלטה של העליון".

העותרים בהם מספר מתמודדים על ראשות העיר, טענו כי בועז יוסף הינו מקורב ליו"ר ש"ס אריה דרעי, היות ולפני שהתמנה ליו"ר וועדה קרואה בטבריה היה ממונה מחוז הצפון במשרד הפנים תחת כהונתו של דרעי. על כך הוא אומר ל'חדשות 12': "אני עם המקורבים שלי שותה קפה, מדבר בטלפון, מזמין לחתונות של הבת, לברית מילה. איפה ראיתם את אריה דרעי היה אצלי, פעם אכלנו צהריים? שתינו קפה יחד?".

עוד הוסיף ואמר: "שכחתם את כל 31 שנות הניסיון שלי בשלטון המקומי. רק השארתם מקורב לאריה דרעי. אני רוצה להיות, אני קורא לו 'מבקש להיות מקורב שלך'. אם כבר מקורבים, בוא נהייה באמת. לפחות אהנה ממך כחבר כנסת מוביל בממשלה", טען בכאב מתוך תחושת עוול.

כזכור הרכב מורחב של תשעה שופטי בג"ץ התכנס ביום ראשון לדון בעתירות שהוגשו נגד מה שזכה לכינוי 'חוק טבריה' של ח"כ עמית הלוי מ'הליכוד', לפיו, ראש ועדה קרואה שמינה משרד הפנים יוכל להתמודד באותה עיר בבחירות הקרובות. במהלך הדיון טענה נשיאת העליון אסתר חיות כי מדובר בחוק פרסונלי שכן החוק נתפר למידותיו של יוסף בכדי שיוכל להתמודד בבחירות.

בעוד שלושה חודשים יסיים בועז יוסף את תפקידו, אותו מילא אחרי הדחתו של ראש העיר רון קובי שכשל כמה פעמים בהקמת קואליציה. "אני מודה לבג"ץ שלא אפשר לי. ככה אני יכול לנוח וליהנות מהחיים שלי, ולא לקבל התקף לב", אמר יוסף תוך שהוא מבטיח להמשיך לסייע לעיר וגם קינח בהלצה, "ומקווה שאריה דרעי יהיה מקורב שלי".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום