איראן טוענת כי עצרה "רשת טרוריסטית ציונית עם פצצות"

משרד ההסברה האיראני פרסם כי הרשויות עצרו חברי רשת "טרוריסטית ציונית ענפה עם 43 פצצות". לטענת האיראנים חברי הרשת זוהו ונעצרו על ידי הביון האיראני. יש לציין כי האיראנים לא פרסמו את זהות העצורים ולא סיפקו אף פרט בזהות העצורים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 24.7.2023 | 20:19

חומרי הנפץ והפצצות שנתפסו | צילום: צילום מסך

משרד ההסברה האיראני הודיע על מעצרם של רשת טרור גדולה "המזוהה עם המשטר הציוני במספר מחוזות במדינה". לטענת האיראנים חברי רשת הטרור הרחבה, התכוונו לבצע פעולות חבלה רבות במחוזות טהראן, קארמן, איספהן, ובערים נוספות, לטענת האיראנים חברי הרשת זוהו ונעצרו על ידי הביון האיראני.

יש לציין כי האיראנים לא פרסמו את זהות העצורים ולא סיפקו אף פרט בזהות העצורים. לטענת האיראנים חברי הרשת "פעלו באמצעות מרכזי טרור הממוקמים בדנמרק ובהולנד" ותכננו לבצע מספר פעולות טרור במחוזות הנזכרים. לרבות הרס של קברו של קאסם סולימאני. כמו כן חברי הרשת תכננו לבצע פיגועים במוקדי התכנסויות ובתחנות דלק וכן פיצוץ עמודי חשמל ועוד מטרות מסוג זה. האיראנים דיווחו כי התגלו ונוטרלו 43 פצצות בעלות עוצמת הרס ויכולות שליטה מרחוק.

האיראנים דיווחו גם כי נמצאו רובי ציד וכמויות גדולות של נשק ששימשו בפיגועים שכבר בוצעו. לטענת האיראנים החשודים שלחו סרטוני וידאו למעסיקים שלהם שבסיסם בדנמרק והולנד, כמו זריקת בקבוקי תבערה לעבר בנייני ממשלה, התקפות על בסיסי צבא, הצתת בנקים וכספומטים, אוטובוסים עירוניים, אנטנות תקשורת, "תליית דגל המשטר הזמני הציוני במקומות שונים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום