מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו בהצהרה: "יש הרוצים להפיל את הממשלה בלי קשר לרפורמה"

ראה"מ נתניהו מסר הצהרה לקראת הישורת האחרונה של חקיקת צמצום עילת הסבירות. הזהיר כי "סרבנות מצד אחד מובילה לסרבנות מצד אחר", גילה: "נעשים מאמצים להגיע להסכמה על עילת הסבירות" ותקף: "היד שהושטנו לאופוזיציה נותרה באוויר. ייתכן והם חוששים מהנהגת המחאה"

נתניהו בהצהרה: "יש הרוצים להפיל את הממשלה בלי קשר לרפורמה"
הצהרת ראש הממשלה נתניהו צילום: אלכס קולומויסקי, POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (חמישי) הצהרה לתקשורת לקראת סיום חקיקת החוק לצמצום עילת הסבירות. נתניהו פתח ואמר: "כולנו רוצים צה"ל חזק ומבינים שיש לנו רק מדינה אחת".

נתניהו הוסיף: "אני מבקש להרגיע את כולם, בכל מצב ישראל תמשיך להיות דמוקרטית וליברלית. לא תהיה מדינת הלכה ונשמור על זכויות הפרט של כולם, וכשאני אומר כולם - אין שווים יותר ויש שווים פחות".

נתניהו טען: "אני שואף להגיע להסכמה רחבה ולכן נכנסנו להידברות במשך שלושה חודשים. לצערי הרב היד שהושטנו לראשי האופוזיציה נותרה באוויר. ייתכן והם חוששים מהנהגת המחאה".

ראש הממשלה נתניהו התייחס לאיומי הסרבנות ואמר: "הסרבנות מאיימת על הדמוקרטיה. טוב שכמה מראשי האופוזיציה יצאו נגדה". לדבריו, "כשגורמים בצבא מנסים להכתיב את המדיניות זה דבר פסול ואם הם יצליחו זה קץ הדמוקרטיה. סרבנות מצד אחד מובילה לסרבנות מצד אחר".

לסיום אמר: "גם ברגעים אלו נעשים מאמצים להגיע להסכמה על עילת הסבירות. אם לא יצליחו, דלתה של הקואליציה תישאר פתוחה. אין לנו ארץ אחרת. אחים אנחנו", סיים נתניהו.

מסביבת יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נמסר: "לא מכירים מגעים עם הקואליציה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום