כוח קנייה: כך קבוצות רוכשים מוזילות את מחירי הדיור

דירות חדשות מקבלן מתחת למחיר שיווק, בתנאים 20/80, הייתרה באכלוס ופטור מלא ממדד התשומות! • וגם - זו המערכת שמטריפה את עולם הנדל"ן!

בשיתוף פאוור גרופ | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 17.7.2023 | 16:31

דירות קבלן. אילוסטרציה | צילום: David Cohen/Flash90

בשנים האחרונות קבוצת power group מאגדת קבוצות רוכשים לקבלנים {לא קבוצות רכישה!} ובעצם יוצרת 'כח קניה' על היזם ובכך מוזילה משמעותית את מחירי הדיור.

והפעם מתארגנת קבוצה {תשעה דירות אחרונות בלבד} לרכישת דירות פרויקט חדש בשכונה המבוקשת ביותר בדרום הארץ שכונת ' אפיקי הנחל' בעיר אופקים. "כבר מעצם הרכישה מתחת למחיק שיווק הרוכשים עושים כסף על כספם" מדגיש אבי ממן סמנכ"ל השיווק בקבוצה. "תנאי העסקה תשלום של 20% בלבד בעת חתימת החוזה, יתרת התשלום באכלוס ופטור מלא ממדד תשומות הבניה והכל בלעדי לחברי הקבוצה. – דירות ענק החל מ-1.240.000!!

"זו הזדמנות אדירה לכל מי שמחפש עסקה מציאה וכן לבעלי הון עצמי נמוך" אומר אבי ממן.

 יש להדגיש שקבוצת power group אינה גובה עמלה כלל על איגוד הקבוצה ולכם רק נשאר לקבל את אותה דירה בפחות עליות- וללא עמלות מיותרות.

זו המערכת שמטריפה את עולם הנדל"ן!

בשנים האחרונות פיתחה הקבוצה מערכת היודעת לזהות ירידות מחיר בפרויקטים חדשים בנוסף יודעת המערכת לזהות פרויקטים בשלבי הפריסייל – בהם המחירים נמוכים ב-30% מתחת למחיר השיווק העתידי בפרויקט ומנגישה את המידע לציבור הרחב- השימוש במערכת הינו חינמי לחלוטין ואת המידע ניתן לקבל על ידי השארת פרטים>>>

"זו בשורה של ממש הן למשקיעים והן למשפרי הדיור" מדגיש אבי "אנשים רוכשים דירות חדשות מקבלנים ובנוסף משלמים עשרות אלפי שקלים עמלות מיותרות בו בזמן שבמערכת הדירות הללו נמצאות -100,000₪+ הנחה מתחת למחיר שיווק ולי זה כואב!"

"בפיתוח של המערכת הושקעו מאות אלפי שקלים לטובת הציבור ואני חושב שמחובתנו להפיץ את הבשורה לחברים ובני משפחה ולחסוך גם להם עשרות אלפי שקלים ועמלות מיותרות ברכישת הדירה"- זכרו:  השימוש במערכת הינו חינמי לחלוטין ולטובת הציבור. 

מהם יתרונות המערכת?

"ראשית המערכת כיום מסונכרת עם היזמים הגדולים והחזקים בארץ החל מחברות פרטיות ועד חברות בורסאיות, היזמים מעדיפים להשתמש במערכת שהוכיחה את עצמה עשרות פעמים"  מדגיש אבי "רק ברבעון האחרון היקף המכירות דרך המערכת עבר את ה-50 מ' ש"ח אגב ברבעון הזה חסכו הרוכשים מעל ל- 8,000,000₪ במחירי הדירות ואת המידע ששווה זהב קבלו דרך המערכת. לכן גם כאשר היזם יוצא למכירה מוקדמת בפרויקט מסוים או שנותן הנחות והטבות מיוחדות המגיעות עד ל-200,000₪ באוזרי ביקוש מעדיף היזם לעבוד אם המערכת והרווח כולו שלכם"  זכרו זו אותה דירה בפחות עליות ובלי עמלות מיתרות!

בנוסף מארגנת הקבוצה מעת לעת ערבי מכירות מיוחדים במשרדי הקבלנים, בכנסים הללו מציעים היזמים הנחות של מאות אלפי שקלים לרוכשים- ובפרט בתקופה זו. היזם מבחינתו מרוויח ריבוי מכירות בזמן קצר והכל מתחת לרדאר וכך לא פוגע במחירי הדירות המפורסמים לציבור הכללי.

'אחים יקרים' צועק אבי "יש לכם את האפשרות לרכוש נכסים בין אם זה להשקעה ובין אם זה למגורים בעשרות אלפים מתחת למחיר שיווק לכם רק נשאר להירשם או לשלם! 'התורה חסה על ממונם של ישראל' השקענו מאות אלפים בבניית מערכת הכרחית זאת אנא נצלו אותה חסכו מאות אלפי שקלים ברכישת הדירה וללא עמלות מיותרות!

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום