מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 33°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 26°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 33°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הסתיימה חקירת המחבל מבני ברק: נחשף למבצע בג'נין - ויצא לדקור יהודי

במשטרה סיימו את חקירת המחבל, בן 16 תושב כפר סמוך לג'נין, שנטל סכין ממקום עבודתו ויצא לדקור יהודי בשכונת קרית הרצוג. בחקירתו מסר כי לאור המבצע בג'נין, אליו נחשף ברשתות החברתיות, החליט לבצע את הפיגוע

הסתיימה חקירת המחבל מבני ברק: נחשף למבצע בג'נין - ויצא לדקור יהודי
מעצר הדוקר צילום: באדיבות המצלם

המשטרה סיימה את חקירת המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בבני ברק לפני כשבועיים, במהלכו נדקר אברך תושב שכונת קרית הרצוג. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן ניהלו את החקירה, במסגרתה החשוד מסר כי לאור המבצע בג'נין שהתרחש ביום הפיגוע, אליו נחשף ברשתות החברתיות, החליט לבצע את הפיגוע. בחקירה עלה כי החשוד נטל סכין מהמתחם שבו הוא ואחיו עבדו ויצא לדקור יהודי.

עם סיומה של החקירה הוגשה בעניינו של המחבל הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

הסכין ששימשה את המחבל

המשטרה מסרה כי שוטרי יחידת האופנועים של תחנת בני ברק-רמת גן הגיעו למקום תוך מספר דקות, ועוברי אורח הצביעו להם על המחבל שישב על הקרקע צמוד לגדר, כשהוא מזיע ולחוץ. השוטרים עצרו את המחבל והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא. בסריקות שערכו הכוחות בזירה אותרה ונתפסה הסכין שבאמצעותה דקר את האברך.

כזכור, לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תושב בני ברק, שהעסיק את המחבל הצעיר שביצע את הפיגוע. יום למחרת הפיגוע, שאירע ברחוב נויפלד פינת הצבי, עצרו שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן את החשוד בהעסקה והלנת השב"חים, בן 68 מבני ברק, והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום