מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המסר של ראש הממשלה נתניהו לנשיא הרצוג בפגישתם

ראש הממשלה נתניהו העביר מסר במהלך פגישתו עם הנשיא הרצוג: "מתייעץ עם אנשי אקדמיה כדי לשנות את חוק צמצום עילת הסבירות". נתניהו הוסיף כי אינו רואה צורך בחזרה לשיחות בבית הנשיא בשלב זה

המסר של ראש הממשלה נתניהו לנשיא הרצוג בפגישתם
יצחק הרצוג ובנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במהלך פגישתו עם הנשיא יצחק הרצוג לקראת המראתו של האחרון לביקור מדיני בארה"ב: "אני מתייעץ עם אנשי אקדמיה כדי לשנות את חוק צמצום עילת הסבירות". כך דווח ב'כאן חדשות'.

בנוסף, אמר ראש הממשלה לנשיא שאינו רואה צורך בחזרה לשיחות בבית הנשיא בשלב זה. בקואליציה נבחנת בן היתר האפשרות שהחוק יחול רק על החלטות הממשלה ולא על השרים.

כזכור, לקראת נסיעתו לארה"ב לפגישה עם הנשיא ג'ו ביידן, נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו נפגשו היום לפגישת עדכון שוטפת.

מלשכת המנהיגים נמסר כי, "השניים דנו בנושאים שעל סדר היום ובראשם איום הגרעין האיראני ופעילותה של איראן לערער את היציבות באזור". 

מסביבת ראש הממשלה נמסר כי "בפגישתו היום עם נשיא המדינה הרצוג, ראש הממשלה נתניהו הדגיש בפניו 2 קווים אדומים מול ארה״ב: 1 - ישראל לא תסכים לחזרת ארה״ב להסכם הגרעין המסוכן עם איראן ותפעל בכל האמצעים כדי למנוע מאיראן מלהשיג נשק גרעיני. 2 - ישראל לא תסכים למדיניות ״אין הפתעות״ ביחס לאיראן".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום