מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

עיכוב נוסף בהפעלת הרכבת הקלה? הנהגים מוחים

חניכת קו הרכבת הראשון צפוי החודש, אולם תיתכן דחייה נוספת, זאת בעקבות כך שארבעים נהגים משבשים את ההכנות ומבריזים מההכנות. הם דורשים חוזה חדש לשיפור תנאי העסקתם

עיכוב נוסף בהפעלת הרכבת הקלה? הנהגים מוחים
הרכבת הקלה בגוש דן צילום: עומר פיכמן, פלאש 90

40 נהגים שאמורים להסיע את הרכבת הקלה בגוש דן, הודיעו ביומיים האחרונים על "מחלה" ולא התייצבו לעבודתם ברכבת שעושה בימים אלה את הכנותיה לקראת חניכת הקו האדום של הרכבת. כך מדווח שרון עידן ב'כאן חדשות'.

בעקבות כך מתקשים בחברת נת"ע לנהל כהלכה את נסיעות המבחן של הרכבת, שמתקיימות בימים אלה לקראת הפתיחה הצפויה בחודש הקרוב. הנהגים קובלים את משרד התחבורה על תנאי העסקתם וטוענים שסכומי כסף שהיו אמורים לקבל - לא ניתנו להם. הם הודיעו כי בכוונתם להחריף את המאבק, והם מגדירים את המצב "כאיתות קל לקראת הבאות".

בשבוע שעבר פורסם כי נהגי הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן מאיימים שאם לא יעלו את שכרם - הם לא יפעילו את הרכבת. האיום הגיע בניגוד להודעה שהוציאו גורמים במשרד התחבורה מוקדם יותר באותו היום לפיה התקבלו אישורי הבטיחות והקו שאמור לחבר את בת ים לפתח תקווה ייצא לדרך במהלך החודש.

נציגי הנהגים אמרו ל'כאן חדשות' כי טרם נחתם מולם הסכם שכר חדש, וכי הם פועלים לפי הסכם ישן שהתאים לתקופת ההתלמדות. הם מוסיפים ואומרים כי גורמים שונים מפעילים עליהם לחץ לחתום על יציגות, בכדי לרוקן מתוכן את יכולתם לשבות ולא להפעיל את הקו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום