מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 23°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בחור חרדי ישראלי נדקר בליל שבת בקראון הייטס

בחור ישראלי נדקר במהלך הליכה ברחוב יוניון בקראון הייטס בליל שבת. הבחור, שנדקר בידו, לא הזעיק עזרה, והלך לישון עם פציעותיו ללא טיפול. בבוקר חבריו הזעיקו עזרה. המשטרה חוקרת את האירוע כפשע שנאה

בחור חרדי ישראלי נדקר בליל שבת בקראון הייטס
אילוסטרציה צילום: pixabay

בחור חסיד חב"ד ישראלי נדקר במהלך הליכה ברחוב יוניון בקראון הייטס בליל שבת האחרון. הבחור חתן ומתחתן אחרי תשעה באב, הגיע לקראון הייטס כדי לקבל עליה לתורה ב-770 לקראת חתונתו.

הבחור צעד ברחוב יוניון ליד שדרת טרוי בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר כאשר שני בריונים פנו אליו. הוא דובר מעט מאוד אנגלית, הוא לא הבין לגמרי מה הם אומרים, אך הוא הצליח להבין שהוא נשאל האם הוא יהודי, וכשענה בחיוב אחד מהם דקר אותו במספריים או בסכין, כך סיפר הקורבן לאתר Colive.

הבחור, שנדקר בידו, לא הזעיק עזרה, והלך לישון עם פציעותיו ללא טיפול. בבוקר יום שבת, כשהגיע ל-770, חברים מודאגים ראו את מצבו ודאגו שמתנדבי ארגון הצלה יטפל בו, הוא פונה אותו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

מאוחר יותר הוא חזר לקראון הייטס מבית החולים וקיבל את העלייה לתורה. המשטרה חוקרת את האירוע כפשע שנאה. מטעם ה-ADL הליגה נגד השמצה אישרו את האירוע ומסרו כי "אנו פועלים מול מערכת אכיפת החוק"

בחדרי חרדים

 צבע אדום