מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

משטרת ברלין אישרה לקיים הפגנה נגד ישראל

משטרת ברלין אישרה לפלסטינים המתגוררים בברלין לקיים הפגנת תמיכה בפלסטינים. ההפגנה תתקיים מחר במרכז העיר, המפגינים אנטישמים תומכי טרור יביעו הזדהות עם מחבלים מג'נין

משטרת ברלין אישרה לקיים הפגנה נגד ישראל
משטרה בגרמניה צילום: unsplash

משטרת בריטניה אישרה לקיים הפגנה של פלסטינים תומכי טרור בברלין כאות הזדהות עם המחבלים מג'נין בשל המבצע הצבאי. בכאן 11 דווח, כי משטרת ברלין סירבה לפני מספר חודשים לאשר לפלסטינים להפגין עקב קריאות "מוות ליהודים" ו"מוות לישראל" שנשמעו בהפגנה בתחילת אפריל. כחלק מנימוקי המשטרה לסירוב נכתב כי "בבירת גרמניה לא יישמעו קריאות בנוסח כזה".

כזכור שתי הפגנות פלסטיניות שתוכננו בברלין לפני שלושה חודשים, נאסרו על ידי המשטרה. הסיבה שמסרה המשטרה הייתה כי קיים סיכון שההפגנות עלולות לגרום לסיסמאות אנטישמיות, להתפרצויות אלימות ולהאדרת אלימות.

בית המשפט לעניינים מנהליים בגרמניה פסק בעבר כי הקריאות "להפציץ את תל אביב" היא "קריאה ציבורית לביצוע פשעים" וכרזה עם "יהודים = רוצחי ילדים" הן דברי שטנה. המשטרה מסרה כי מארגני ההפגנות פעילים של "החזית העממית לשחרור פלסטין".

לפי החלטת בית המשפט לעניינים מנהליים, הקריאה להשמיד את מדינת ישראל ולהרוג את תושביה "מהווה הפרעה חמורה לשלום הציבור". וזה "שולל את זכותה של ישראל להתקיים, משום שלטענת הפעילים אין זכות קיום של ישראל כהגדרתה במשפט הבינלאומי". אך היום קבע בית המשפט כי ההפגנה תתקיים מחר במרכז ברלין.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום