גלידת שטראוס מציגה: מגוון גלידות ושלגונים לקיץ מלא כיף יחד

לקראת הקיץ, גלידת שטראוס שמחה להציג כמדי שנה את מגוון השלגונים והגלידות שיוצרים חגיגה מרעננת ומושלמת בכל מפגש, אירוע וחגיגה

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 21.6.2023 | 10:48

מבצע קרטיבים | צילום: יח"צ

עם המגוון הרחב והמפנק של גלידת שטראוס, שמתאים לכל גיל ומטרה, אתם יכולים ליהנות יחד בכל הזדמנות, ולהתענג על הקרירות והמרקם שהופכים את הקיץ לכיף גדול יחד.

בין המוצרים המובילים של גלידת שטראוס לקיץ ולכל השנה:

שוקובו – חגיגה של טעמי שוקולד למי שרוצה לפנק ולהתפנק מכל הלב: בסדרה שוקובו שוקולד הקלאסי – שלגון בטעמי שוקולד ואגוזי לוז עם ליבה בטעם נוגט בציפוי מכיל שוקולד חלב, ושוקובו לבן – השלגון הנוסטלגי והאהוב שחזר אלינו בטעם שוקולד עם ליבה המכילה שוקולד לבן בציפוי המכיל שוקולד לבן עם דגנים פריכים.

סולרו – הסדרה המפנקת שמשלבת טעמי פירות מרעננים עם מרקם וניל מושלם ומענג. בסדרה מגוון שלגונים חלביים מפנקים: וניל ותפוח ירוק, וניל ופירות טרופיים, וניל בננה וסילאן. בנוסף, הושקו השנה שני מוצרי פרווה חדשים, מפנקים ומפתיעים: קרחון שרבט בטעם לימון ובזיליקום, וקרחון שרבט בטעם אבטיח ולמון גראס.

בומבה – שלגון בטעם וניל עם סוכריות קשות ואגוזי לוז בציפוי מכיל שוקולד חלב. לחגיגה מושלמת גם לקטנים וגם לגדולים.

מטרה – שלגון שרבט בטעמי פטל ולימון, לילדים ולכל המשפחה - בעיצוב אייקוני במיוחד!

גודיז – סדרה מפנקת במיוחד עם 85 קלוריות בלבד! פינוק אמיתי גם למי שרוצה ליהנות בלי להגזים. בסדרה 3 מוצרים מפנקים ומופחתי קלוריות בטעמים נפלאים: גודיז שלושה שוקולדים, גודיז פיסטוק שוקולד וגודיז קרמל מלוח החדש שהושק השנה. בנוסף, בסדרה 2 מוצרים ללא תוספת סוכר בעלי תו אי"ל: גודיז פרי אפרסק וגודיז מיני סנדוויץ'.

גלידת שטראוס מאחלת קיץ מרענן וכיף יחד עם מגוון השלגונים והגלידות בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום