מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תגובות סוערות במערכת הפוליטית לפיגוע בעלי: "חייבים לפעול עכשיו"

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הירי בעלי בו נרצחו ארבעה בני אדם. ועדת השרים ליוקר המחיה שהייתה אמורה להתכנס בוטלה. השר וסרלאוף: "נמאס לשמוע על עוד אובדן של חיים בגלל הטרור הרצחני, חייבים לפעול עכשיו בנחישות ובעוצמה"

תגובות סוערות במערכת הפוליטית לפיגוע בעלי: "חייבים לפעול עכשיו"
זירת הפיגוע סמוך לעלי צילום: באדיבות המצלם

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הירי בעלי בו נרצחו ארבעה בני אדם. חברי קואליציה ואופוזיציה קראו לפעולה משמעותית נגד הטרור, וביקרו את הממשלה.

ועדת השרים ליוקר המחיה שהייתה אמורה להתכנס בוטלה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' יצא למקום הפיגוע בעלי.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף אמר: "מקבל עדכונים על הפיגוע הקשה בעלי. מתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים ושולח תנחומים למשפחות הנרצחים. די, נמאס לשמוע על עוד אובדן של חיים בגלל הטרור הרצחני, חייבים לפעול עכשיו בנחישות ובעוצמה".

ח"כ צבי סוכות אמר: "לצערנו אירוע נורא ואיום, אירוע קשה, ושוב במשמרת שלנו". סוכות הוסיף: "אנחנו צועקים בכל במה - חייבים לאסוף את הנשק, חייבים מבצע רחב בצפון השומרון".

ח"כ אוהד טל (הציונות הדתית) אמר בתגובה לפיגוע בעלי: "אי אפשר להמשיך כך. חייבים שינוי משוואה מידי. מתפלל לרפואתם השלמה של הפצועים".

חבר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת השר לשעבר גדעון סער בתגובה לפיגוע סמוך לעלי: "משתתף בצערן ובאבלן הכבד של משפחות הנרצחים בפיגוע הקשה בעלי ומאחל החלמה מהירה ושלמה לפצועים. מחזק את ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון ואת כוחות הבטחון שלנו. עם ישראל יעמוד ביחד מול הטרור הזה ויגבר עליו. נגבה החלטות ופעולות להחזרת הבטחון ביהודה ובשומרון".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום