מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 28°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הכביש למבשרת נחסם לתנועה בעקבות שריפה בכניסה לירושלים

השריפה איימה על קו הבתים הראשון ועל כלי רכב, על כן הכביש המוביל למבשרת נחסם לתנועה לשני הכיוונים למשך שעה קלה | בהמשך הושגה שליטה והכביש נפתח מחדש לתנועה

הכביש למבשרת נחסם לתנועה בעקבות שריפה בכניסה לירושלים
השריפה בכביש 1 צילום: כב"ה ירושלים

שריפת חורש גדולה פרצה אחר הצהריים (ראשון) בין כביש 1 למבשרת ציון. השריפה איימה על קו הבתים הראשון ועל כלי רכב, על כן הכביש המוביל למשרת ציון נחסם לתנועה לשני הכיוונים.

חמישה צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש בסיוע של צוותים נוספים ממחוז ירושלים פעלו לכיבוי השריפה. למאמצים הצטרפו מטוסי כיבוי.

בהמשך נמסר מכבאות והצלה כי הושגה שליטה באירוע, וכי אין סכנה לבתים ולרכבים בכביש 1. "לוחמי האש הצליחו לבלום את השריפה וכעת מרכזים מאמץ בכיבוי סופי", נמסר.

בדקות האחרונות, לאחר שהושגה שליטה על האש ע"י כוחות הכיבוי, נפתח לתנועה הכביש שמוביל למבשרת ציון מכיוון מוצא. שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים פעלו לסיוע לצוותי כב״ה, וכן פעלו לפינוי בית אחד עם שלושה אנשים באזור מוצא. כמו כן, רוכב אופניים שאותר בתוך השטח בסמוך למוקד השריפה חולץ ע״י השוטרים למקום מבטחים.

אין נפגעים או נזק לרכוש בעקבות השריפה ובדקות אלו ממשיכים פעולות לכיבוי השריפה באזור. בשלב זה אין סיכון למשתמשי הדרך או לתושבי האזור. כמו כן ישנם עומסי תנועה על כביש 1 לכיוון מערב וציבור הנהגים מתבקש להתאזר בסבלנות.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום