רועי קייס: משרד הפנים של איחוד האמירויות בהתייחסות ראשונה מודיע כי קיבל דיווח ממשפחת אדם שהוא אזרח מולדובה העונה לשם צבי קוגן, לפיו הוא נעלם ואבד הקשר עימו מאז יום חמישי. משרד הפנים מודיע כי השלטונות החלו לחקור מיד עם קבלת התלונה וקורא לציבור לצרוך מידע מהמקורות הרשמיים, ולא להיגרר אחרי שמועות מגמתיות וחדשות כזב שמטרתם לגרום לבלבול בחברה.
חדש: רכב חשמלי המיועד ללקוחות אמידים במיוחד
מותג רכב חשמלי חדש ששמו AEHRA חושף מכונית חלומות עתידנית. מי יוכלו לרכוש את המכוניות של אהרה? התשובה היא כנראה "לקוחות שהפרוטה מצויה בכיסם" וזאת כמובן בלשון המעטה
מותגי רכב וותיקים כדוגמת מרצדס, מאזדה, וולוו ואחרים מוכרים זה עשרות שנים ולפעמים אפילו יותר, אבל במהלך השנים האחרונות, עם הופעת המכוניות החשמליות, החלו מותגי רכב חדשים לצוץ על פני השטח וכמובן לנסות ולאתגר את המותגים הישנים. כך, מעצב הרכב האמריקאי האזים נאדא אשר מתגורר כיום באיטליה הגה והציג לפני שנה את AEHRA מותג רכב חשמלי חדש אשר מיועד לשרת לקוחות אמידים במיוחד.
לפי פרסומי אהרה, שכבר הציגה רכב כביש שטח לפני כמה חודשים, הדגם השני שהיצרנית מציגה הוא מכונית סדאן (כלומר ארבע דלתות) שתהיה כמובן חשמלית. מכונית הסדאן של אהרה חולקת מכלולים כגון השלדה, עם רכב הכביש שטח של היצרנית אבל מעבר למידע זה, אהרה לא ממש חושפת מפרטים טכניים של המכונית ומידע אודות הביצועים או המחיר, כך שמי יודע, אולי המכונית של אהרה לעולם לא תיסע על הכביש ואולי אהרה תהפוך למותג העשירים האופנתי החדש. אך עם זאת, אהרה כן חושפת פרט מידע חשוב אחד: הטווח, שיעמוד על 800 קילומטרים בין טעינות.
מכונית החלומות החשמלית של אהרה. על הכבישים ב-2026: צילום אהרהלפי הפרסומים של אהרה, עיצובה של המכונית החשמלית שלה מושפע ממעצבים איטלקיים אבל מיועד להיות "טהור" מבחינה עיצובית. כאשר הכוונה היא לא להיות יותר מדי מורכב וקשה להבנה. עוד טוענת היצרנית שהאהרה עוצבה באמצעות טכניקה שמחלקת את המכונית ל"חלקים" כאשר צוותי עיצוב נפרדים היו אחראים על יצירת העיצוב לחלק העליון ולחלק התחתון בנפרד, כך שעיצובו של החלק התחתון של המכונית יהיה יותר מורכב והחלק העליון-יותר פשוט.
ומי יוכלו לרכוש את המכוניות של אהרה? התשובה היא כנראה "לקוחות שהפרוטה מצויה בכיסם" וזאת כמובן בלשון המעטה. לפי ההצהרות הרשמיות של אהרה, השיווק של המכונית יחל בשנת 2026 באירופה, ארצות הברית, סין והמפרץ הפרסי. בדרך כלל, יצרני רכב לא ממהרים לציין שהם ישווקו מכוניות במפרץ הפרסי, מה שכנראה רומז באופן ניכר מיהם לקוחותיה העתידיים של יצרנית מכוניות היוקרה.