הנחיה חדשה ב'הארץ': זה הערוץ שאסור להתארח בו

לכתבי עיתון 'הארץ' ניתנה הנחיה חדשה לפיה אסור להם להתארח מכאן ואילך באולפני ערוץ 14. שני פאנליסטים ותיקים עזבו בלית ברירה מבלי להיפרד מהצופים

קובי עוזיאלי | תקשורת 13.6.2023 | 11:09

אילוסטרציה | צילום: unsplash

ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה הם שואגים בגרון ניחר ברחובות, אך מסתבר שלשמאל יש כללים משלו. לפי פרסום של כתב הברנז'ה ב'וואלה' דוד ורטהיים, בעיתון 'הארץ' אסרו על הכותבים שלהם להופיע ב'ערוץ 14'. עורך 'הארץ' אלוף בן אישר את הפרטים.

הפובליציסט הוותיק של העיתון גדעון לוי שאמור היה להופיע בתוכנית 'הפטריוטים' - ביטל את הגעתו וכנראה שלא יעז יותר להופיע בערוץ הימני שבו הוא מתארח מעת לעת בתוכניות השונות ומשמיע את דעותיו הקיצוניות.

לפני שבועיים הודיע במפתיע חבר הפאנל כתב הפלילים והמשטרה של 'הארץ' ג'וש בריינר על עזיבת התוכנית. כעת הובנה בדיעבד סיבת עזיבתו של בריינר את תוכנית הפטריוטים בהובלת איש התקשורת ינון מגל שקוצרת הצלחה עם אחוזי רייטינג הגבוהים ביותר מכל שידורי הערוץ.

ג'וש בריינר כתב בציוץ בטוויטר: "אחרי 4 שנים, עשרות תכניות וחולצה קרועה אחת, החלטתי לקחת הפסקה מ"הפטריוטים". תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים, מי שאהב ומי שלא. ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14 ודווקא בימים האלה. סך הכל היה כיף. תאמינו או לא, יש שם גם אחלה אנשים. לב".

יצוין כי גם בריינר וגם גדעון לוי לא קיבלו הזדמנות להתארח בתוכנית אחת נוספת ולהיפרד מהצופים ומחבריהם לאולפן באופן רשמי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום