מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

עד ראיה: "חייזר בצבע ירקרק" הסתתר מאחורי מלגזה

עד ראיה סיפר כי עב"ם בגובה שלושה מטרים התרסק בחצר האחורית שלו: וטען כי הייצור היה '100% לא אנושי'. "המשטרה לקחה את הדיווח ברצינות. השוטרים תשאלו את שלושת העדים ומצאו שהם מפוכחים ואמינים"

עד ראיה: "חייזר בצבע ירקרק" הסתתר מאחורי מלגזה
חייזרים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

עד ראיה מלאס וגאס סיפר כי "יצור חייזר גבוה ורזה עם צבע ירקרק" שגובהו כשמונה עד 10 רגל (כשלושה מטרים) הסתתר מאחורי מלגזה בחצר האחורית של משפחתו בלאס וגאס, ב-30 באפריל בלילה.

"הסתכלתי על זה בעיניים, והגוף שלי פשוט קפא כאילו יש לי שיתוק", סיפר עד ראיה, שלא מסר את שמו, בסרטון ביוטיוב. "היו לו פנים מוזרות למראה, רגליים גדולות ועיניים גדולות מבריקות ופה גדול. אני שמעתי את הנשימות העמוקות והרועשות שלו והבטן שלו המשיכה לנוע. הוא בהה בי, ושניות לאחר מכן, יכולתי לזוז שוב".

הוא התקשר למשטרה בשעה 12:25 ואמר למוקדן שיצורים גדולים נמצאים בחצר האחורית שלו. "הם לא בני אדם. 100 אחוז הם לא אנושיים", אמר למוקדן. "אני נשבע שזו לא בדיחה. זה אמיתי" כך דיווחה רשת פוקס ניוז.

משטרת לאס וגאס דיווחה שמצלמת גוף של שוטר ב-30 באפריל לכדה פס אור זוהר וירוק על פני השמים עד שנראה שהוא מתרסק ונעלם. לפחות 21 אנשים ברחבי מזרח קליפורניה, אריזונה, נבאדה ויוטה דיווחו שראו את האור הזוהר והירוק, כך על פי אגודת המטאורים האמריקאית.

עד ראיה נוסף אמר שהוא ואחיו היו בחצר האחורית שלהם בסביבות חצות כששמעו משהו נופל מהשמים. "הסתובבתי וראיתי אור גדול נופל מהשמיים ורגע לאחר מכן, הרגשתי מפץ, זה היה כמו גל הלם", אמר. "הכל היה מטושטש ושמעתי צעדים מסביבי. כמה שניות לאחר מכן, הצעדים נעלמו".

ג'ורג' קנאפ, עיתונאי שהביא כמה סיפורים גדולים הקשורים לעב"מים, אמר לפוקס ניוז שהוא דיבר עם המשפחה במהלך ארבעת השבועות האחרונים ו"לא זיהה שמץ של מתיחה".

"המשטרה לקחה את זה ברצינות. השוטרים תשאלו את שלושת העדים ומצאו שהם מפוכחים ואמינים", אמר קנאפ. "הם חיפשו בחצר האחורית, חיפשו ראיות פיזיות, חיפשו בשכונה עדים נוספים, ואז חזרו יום לאחר מכן למעקב. קיימנו מספר שיחות עם המשפחה בארבעת השבועות האחרונים ולא זיהינו שמץ של מתיחה. אבל מה באמת קרה? אנחנו לא יודעים".

הרשויות עדיין לא יודעות מה בדיוק התרסק בלאס וגאס באותו לילה, אבל יש ראיות שמשהו קרה. "אני יודע שיש אנשים שלא יאמינו לזה", אמר העד בסרטון היוטיוב. "אבל זה מה שקרה לי".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום