מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
כ"ז אלול התשפ"ד | 30.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 27°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מתנדב חרדי קיבל מדליה יוקרתית על טיפול וחילוץ תחת אש

מתנדב בארגון הצלה בלוס אנג'לס קליפורניה קיבל מדליה על אומץ. המתנדב חילץ ילדים וטיפל בחולה תוך ירי כבד. המתנדב נחשב לאדם הצעיר ביותר שקיבל אי פעם את מדליית העוז

מתנדב חרדי קיבל מדליה יוקרתית על טיפול וחילוץ תחת אש
המתנדב עם המדליה צילום: Yeshiva world news

מתנדב הצלה מלוס אנג'לס קיבל את מדליית העוז היוקרתית שהעניקה לו הרשות לשירותי חירום רפואיים בקליפורניה (EMSA) על מעשה גבורה בזמן ירי, הפעולות שלו הצילו את חייהם של אנשים רבים.

כזכור מתנדבי הצלה בלוס אנג'לס ספגו אש ביום שבת, ה-29 באפריל 2022, כשהם הגיעו לטפל בחולה שהיה מחוסר הכרה מחוץ לבית הכנסת בשדרות ונטורה בטרזנה לוס אנג'לס. כשאחד מאנשי הצלה, מנחם בוגנים, הגיע למקום, פרץ ירי כבד במהלך שוד סמוך למקום האירוע שגרם למותו של גבר.

במקום להימלט, קפץ מנחם מרכבו ונתקל בקו היריות, תוך שהוא מגן בגופו על ילדים ששיחקו באזור. הוא העביר את כולם לתוך בית הכנסת ויצר מחסום, שהבטיח שאף אחד מהכנופייה היורה בקרבת מקום לא יוכל להיכנס ולפגוע בילדים בבית הכנסת. כך דווח באתר Yeshiva world news.

לאחר מכן, כשהמקום אובטח על ידי המשטרה, יצא מנחם מבית הכנסת והגיש סיוע מיידי לחולה שהיה מחוסר הכרה שאליו הגיע מלכתחילה.

מנחם בן 23 בלבד, ונחשב לאדם הצעיר ביותר שקיבל אי פעם את מדליית העוז. המדליה "מכירה באדם על מעשה או שירות ראויים במסגרת חירום".

המדליה שקיבל המתנדב

כזכור כפי שדיווחנו מתנדב מארגון הצלה בלוס אנג'לס קליפורניה, הוזעק ביום שבת בשנה שעברה לטפל בחולה שסבל ממצב רפואי חמור בסמוך לבית הכנסת. לפתע אירע ירי בסמוך אליו, ללא קשר למקרה הרפואי, לעבר מבנה סמוך שנמצא בסמוך לבית הכנסת. החשודים בירי, נבהלו למראה רכבי חירום שממהרים לאזור, והחלו לירות לעבר אנשי הצלה במקום. בנס איש מאנשי הצלה לא נפגע, והחשודים נמלטו מהמקום.

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום