מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

עמר בר לב אחרי ההתנצלות: "איני מתעלם מהפייק ניוז"

זמן קצר לאחר שיצא מבית משפחת אדלשטיין ברחוב ראב"ד בבני ברק, כחודש אחרי שהפגין בסמוך, יו"ר דירקטוריון אנג'ל עמר בר לב התייחס בפייסבוק וכתב: "במכתב אינני מתעלם מהאירועים כמו גם איני מתעלם מהFake news שהופץ סביבם ולמה שהתחולל עקב כך ועל כך אני מצטער" | תגובות רבות תוקפות את ההתנצלות

עמר בר לב אחרי ההתנצלות: "איני מתעלם מהפייק ניוז"
השבעה אצל משפחת אדלשטיין צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

כשעה לאחר שהפתיע עם ביקור ניחומים בבית מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל ברחוב ראב"ד בבני ברק, יו"ר דירקטוריון השר לשעבר עמר בר לב מתייחס לכך גם בדף הפייסבוק שלו, שם הוא סופג ביקורת רבה מצד אזרחים חילונים שמאוכזבים ממה שהם מכנים "כניעה" ו"התרפסות" שלו ושל מאפיית אנג'ל בפני החרם החרדי.

"לפני זמן קצר שבתי מביקור תנחומים בביתו של מרן הרב אדלשטיין זכר צדיק לברכה", כתב בר לב בדף הפייסבוק שלו. "ביקור תנחומים בימי השבעה הוא הזדמנות בנוסף להבעת תנחומים גם לשיח כנה, הבעת צער ואיחוי ויישור הדורים. במהלך הביקור העברתי לבני המשפחה מכתב השתתפות בצערם".

לדברי בר לב: "במכתב אינני מתעלם מהאירועים כמו גם איני מתעלם מה Fake news שהופץ סביבם ולמה שהתחולל עקב כך ועל כך אני מצטער".

מכתב ההתנצלות.

מתחת לפוסט עשרות תגובות זועמות של אזרחים חילונים. "גם עשיתם עלינו קופה וגם ירקתם עלינו בפרצוף. הבנו. רשמנו לפנינו. תחזרו למכור לחם עוני, בתקווה שתיסגרו. להתרפס לפני אלה לא מביא כבוד - סתם הפכתם את עצמכם לסמרטוטי רצפה", נכתב באחת התגובות.

בתגובה נוספת נכתב: "מה פשר החנופה? בטח שמת כיפה על הראש. נורא, לגיטימציה לפראזיטיות ופראזיטים". מגיב אחר נזף בבר לב וכתב: "בושה מי היה מאמין ? גם ביזית את עצמך וגם את כל המפגינים".

"חבל עומר. אתה מאבד כך את מי שנמצא בצד שלך ואוהב אותך. לא ככה. הוכחת כמה אתה לא ראוי להיות איש ציבור", נכתב עוד.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום