אמיתי לגמרי: כך תערכו את הודעות הוואטסאפ שכבר שלחתם

אחרי כמעט כל אפליקציה אחרת, מטא מאפשרת לכם לערוך הודעות גם בוואטסאפ, זאת לאחר שהודיעה כי תוסיף לאפליקציה את אחד הפיצ'רים המבוקשים ביותר והנחוצים ביותר: היכולת לערוך הודעות | נרשמתם לבטא? סביר להניח שאתם כבר יכולים להנות מהפיצ'ר החדש 

קובי ברקת | טכנולוגיה 22.5.2023 | 20:54

וואטסאפ | צילום: unsplash

הנה זה בא: מטא הודיעה היום (שני) כי תוסיף לאפליקציית המסרים וואטסאפ את אחד הפיצ'רים המבוקשים ביותר והנחוצים ביותר: היכולת לערוך הודעות.

ע"פ הפרסום ב'geektime', וואטסאפ תאפשר לכם לערוך הודעות עד 15 דקות אחרי השליחה שלהן, כשכל מה שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ לחיצה ארוכה על הודעה שאתם רוצים לערוך ולבחור בתפריט – עריכה.

בהודעה שעברה עריכה יהיה כיתוב "נערכה" (או edited בשביל אנשי המאסטר רייס ששומרים על האפליקציות שלהם באנגלית). וואטסאפ גם תגדיל לעשות לעומת המתחרים ולא תעצור רק בסימון של הודעות ככאלו שנערכו אלא גם באיזה שעה היא נערכה. עם זאת, כאמור, יש לכם 15 דקות בדיוק להתחרט – בניגוד לטלגרם למשל, שמאפשרת לכם לערוך מתי שרק תרצו.

חשוב לציין כי וואטסאפ לא תאפשר למי שקיבלו את ההודעה שנערכה לראות את ההיסטוריה שלה. בוואטסאפ, כרגיל, ממשיכים להבהיר כי "בדיוק כמו הודעות רגילות, מדיה ושיחות בואטסאפ גם ההודעות הערוכות מוגנות ומוצפנות מקצה לקצה".

אם אתם נמנים על משתמשי הבטא כדאי לכם לבדוק אם האופציה כבר קיימת אצלכם, במידה ולא, נסו לעדכן את האפליקציה. שאר המשתמשים יקבלו את העדכון בהמשך.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום