חמסה: 5 המכוניות שהכי מתאימות למשפחה ברוכת ילדים

מהו רכב 8 המקומות המומלץ ביותר עבור המשפחה המורחבת? יצאנו לשטח, ליבואנית הרכבים המובילה 'טרגט מוטורס' על מנת לבחון מקרוב את מבחר האופציות • להלן הרשימה המומלצת

בשיתוף טרגט מוטורס | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 21.5.2023 | 13:04

רכב למשפחה המורחבת | צילום: מתוך אתר החברה

המשפחה התרחבה בלע"ה ואתם מחפשים רכב חדש שגם יאכלס את מספר הנפשות שהתרבה וגם יעניק לכם נסיעה חווייתית, שקטה ובטוחה. יבואנית הרכב המובילה 'טרגט מוטורס', מסייעת לכם במסע החיפושים עם רשימה הסוקרת את 5 המיניוואנים המתאימים ביותר למשפחה.

כל הרכבים נמצאים במלאי החברה, במחיר נוח ואפשרויות המימון המשתלמות ביותר בשוק, כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא להגיע לאולם התצוגה ולצאת עם מפתח ביד ומכונית נוצצת שתעשה דרכה לחניה הפרטית שלכם.

בואו נצא לדרך.

המשתלמת - טויוטה היילנדר

רכב פנאי פופולרי, מגיע במבחר צבעים מגוון, בעל עיצוב פנימי מרהיב, חלל פנימי עצום ו-8 מושבי עור נפרדים ומתכווננים.

בהיבטים הטכנולוגיים, ההיילנדר התחדשה במערכות הבטיחות המתקדמות ביותר, במגוון פיצ'רים חדשניים  ופינוקים שמספקים לכל המשפחה נסיעה חווייתית ומהנה. 

המכונית מגיעה בשתי גרסאות של מערכות הנעה, בנזין והיברידית. לגרסת הבנזין מנוע עוצמתי של 3.5 ליטר המפיק 295 כ"ס ומציג ביצועים מלהיבים. כמו כן חוויית הנהיגה היא יוצאת דופן, עם נוחות מקסימלית.

בטרגט מוטורס תקבלו על הטויוטה היילנדר בנזין הטבה מיוחדת לזמן מוגבל (!) כדי להבטיח עבורכם את העסקה המשתלמת ביותר.


מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים>>>


במגוון צבעים - טויוטה היילנדר • מתוך אתר החברה

המפתיעה - הונדה אודסי

המיניוואן המשפחתי של הונדה הוא אולי הפחות מוכר מתוך הרשימה, אך מציג מספר חידושים מפתיעים ומרעננים, כמו לדוגמה שואב אבק נשלף, מערכת תקשורת בין הנהג ליושבים מאחור ואיטום הרמטי המסנן  רעשי רקע חיצוניים ועוד שלל פיצ'רים המעניקים חווית נסיעה נהדרת.

לאודסי חלל ענק המאפשר לכל המשפחה לשבת ברווח ובנוחות. כשחושבים על נסיעה ארוכה לצפון בחופש עם כל הילדים, זהו היבט שבהחלט צריך לקחת בחשבון...

לנהגים גם כן מצפה חווית נהיגה נעימה עם שיוט רך ואחיזה יציבה ונוחה במיוחד על הכביש.

מחירה של האודסי נחשב למשתלם ואטרקטיבי ביחס לרכבים בקטגוריה.

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים>>>


נוחה לכל המשפחה - אודסי • מתוך אתר החברה

החדשנית - קיה קרניבל

הקרניבל במובנים רבים היא "המילה האחרונה" בשוק המיניוואנים המשפחתיים. המנוע החזק ורצועת הכוח הרחבה מאפשרים תאוצה חלקה ונעימה, שיוט במהירויות גבוהות, ונינוחות ושקט שאינם מאפיינים לרוב את המכוניות בקטגוריה זו.

גם מבחינת נראות, המכונית מתאפיינת בעיצובים מודרניים ויוקרתיים, הן חיצונית והן פנימית. עם ריפוד ודיפון איכותיים, גימורי מתכת וסביבת נהג משופרת.

כמעט ולא ניתן כיום להשיג בארץ את הקיה קרניבל בגרסת 8 המקומות, למעט בטרגט מוטורס, שם תוכלו לרכוש אותה בזמינות מיידית.

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים>>>


קיה קרניבל החדשה • מתוך אתר החברה

הפופולרית - טויוטה סיינה

אין רשימת מיניוואנים שלמה ללא ספינת הדגל של טויוטה שצברה פופולריות בכל רחבי העולם. בפרט במודל ההיברידי.

הסיינה ההיברידית מציגה לראווה עיצוב שובה עין ולב ושפע של אבזור יוקרתי. הנוחות והרווח של הטויוטה סיינה הינם שם דבר בעולם הרכבים ובאים לידי ביטוי בכל פרט ופרט, החל מכסאות מרווחים, תא מטען ענק וכן סביבת נהג מאובזרת הכוללת גם תא אחסון בין מושב הנהג למושב הסמוך.

מערכת ההנעה של הסיינה ההיברידית משלבת אוטומטית בין מנוע חשמלי ומנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר ובוחרת את מצב הנהיגה האופטימלי. היא חסכונית מאוד בצריכת דלק וסופגת ירידת ערך נמוכה מאוד.

מבחינה בטיחותית הסיינה מצוידת ב-10 כריות אוויר ובמערכות בטיחות מתקדמות ומחזיקה בציון הגבוה ביותר במבחני הריסוק האמריקאים. זהו אספקט חשוב ביותר לבעל משפחה שחושב על בטיחות ילדיו בנסיעה.

בטרגט מוטורס תמצאו את הסיינה ההיברידית במלאי זמין ומיידי וכן תקבלו על הבטרייה אחריות לעשר שנים או עד 240,000 ק"מ. המוקדם מביניהם. 

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים>>>


חסכונית - טויוטה סיינה • מתוך אתר החברה

העוצמתית - טויוטה סקויה

מכירים שרשום על רכב למכירה "לרציניים בלבד"? אז טויוטה סקויה מודל 2023… לסקויה מימדים יוצאי דופן, שלדה החזקה ומנוע V6 כפול משולב עם מנוע חשמלי, יחדיו הם מייצרים תפוקה משותפת של 437 כ"ס וכושר סחיבה מטורף של 80 קג"מ!

הסקויה מגוונת ודינאמית והיא משמשת כרכב שטח מפלצתי, עם דיפרנציאל אחורי אלקטרוני, בקרת ירידה במדרון וזחילה ומצב שטח למצלמות ההיקפיות. גובה הרכב ניתן לשינוי וכוונון על פי תנאי השטח.

לצד עוצמותיה המדוברות, לטויוטה סקויה מראה יוקרתי ואלגנטי, ריפודי עור ועיטורי עץ ואפשרות להפוך את שורת המושבים האמצעית לשני מושבים נפרדים ומתכווננים.

מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים>>>


אלגנטית מבפנים - טויוטה סקויה • מתוך אתר החברה

בחרתם את המכונית המתאימה לכם? צרו קשר ונסדר לכם גם מחיר>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום