מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מאפיית אנג'ל נאבקת בחרם החרדי: הסתרת הלוגו ומבצעים מופרכים

המאבק נמשך: למרות הקמפיין המתוזמר על כך שהמאפייה לא נפגעה כלל מהחרם החרדי על מוצריה, באנג'ל משקיעים מאמצים רבים על מנת להחזיר את הלקוח החרדי. היום תועדו בחנויות השונות מבצעים מופרכים על מוצרי אנג'ל ובחלק מהמקומות הוסתר מהמארזים הלוגו של המאפייה

מאפיית אנג'ל נאבקת בחרם החרדי: הסתרת הלוגו ומבצעים מופרכים
המבצעים של אנג'ל צילום: באדיבות המצלם

החרם החרדי על מאפיית אנג'ל נמצא בשבוע השלישי שלו ונדמה שלמרות הניסיונות של החברה ושלוחיה ליצור בו סדקים, הוא רק ממשיך ומתעצם עם כל שבוע שחולף. הבוקר (שישי) תועדו בחנויות השונות בריכוזים החרדים מוצרי החברה כשהם מוצנעים בקרטונים נטולי לוגו ונמכרים במבצעים יוצאי דופן במטרה למשוך את הלקוח החרדי - שלא מראה סימני שבירה, למרות הפיתוי הכלכלי.

מהדיווחים שמגיעים מחרדים שכבר ביקרו היום בחנויות השונות עולה כי רבות מהן נמנעות מלהביא את מוצרי החברה ואלה שמביאות, עומדות תחת לחץ מצד קליינטים שתוהים מדוע הן מחזיקות את הסחורה של אנג'ל.

בעיתון הכלכלי הנחשב דה-מרקר דיווחו אמש על הסיקור הנרחב ב'בחדרי חרדים' של החרם החרדי על אנג'ל ואף ציטטו מתוך כתבה בנושא: ""כעת זה כבר ברור כי בדיוק כמו במערכות הבחירות בהן הפנמנו כולנו שכל קול חשוב, כך גם כאן, במחאה על כבוד התורה, ההרגל הצרכני של כל אחד ואחד מאיתנו יכריע את גורל המערכה", נכתב ב"בחדרי חרדים", "לכן כעת על כולם להתגייס לעניין ולהחרים באופן גורף את כל מוצרי החברה, כולל המאפים ומוצרי הקמח שלה. ובעז"ה נעשה ונצליח".

הפרשן יעקב ריבלין סיפר בטוויטר: "באתי לבקר חולה בשערי צדק. בקומת הכניסה יש ארומה ואנגל שמתחרים זה בזה על לב הרעבים. ארומה מפוצץ. באנג'ל העובדים מסדרים את המדפים. התפריט די דומה סנדוויצ'ים. בורקס וקפה. למרות התור הארוך העדפתי את ארומה. שירון אנגל יקפוץ לי".

איש התקשורת מני גירא שוורץ שמסקר את הנושא בחשבון הטוויטר שלו, צייץ הבוקר: "גם ביום שישי זה, חלות אנג'ל נותרות בערמות. וזה בחנויות בירושלים שמביאות אנג'ל, חלקן חדלו מלהביא. שמעתי כבר 3 קונים - לא חרדים - שמעירים למוכרים "למה אתם מביאים אנג'ל".

חלות אנג'ל נותרות מיותמות

פעילת הימין בתיה לזר רשקס צייצה תמונה בה נראים מוצרי אנג'ל נמכרים במחירי רצפה כשהלוגו של החברה מוסתר. "גיא הצינור לרר: אנג'ל לא הפסידה מהחרם, אלא הרוויחה בענק. גם אנג'ל: משווקת חלות בלי לוגו, 5 חלות ב 10 ש"ח, כדי שההפסדים ירדו... תמשיכו בחרם, רק ככה ננצח".

צייצן אחר כתב: "התרגיל של אנג'ל? אנגל משווקים חלות קטנות 5 ב-10 בלי לוגו כדי שייקנו? אבל הצינור אמרו שהרווחים עלו". בציוץ נוסף נכתב: "בעקבות ההצלחה הגדולה והעלייה בהכנסות: אנג׳ל הורידו מחירים לרצפה, סגרו סניף ועכשיו גם מסתירים את הלוגו".

החרם נגד אנג'ל ברשתות החברתיות

אמש פרסם יועץ התקשורת אבי גרינצייג כי אנג'ל החלה לפטר עובדים בסניף רמת שלמה שבבירה. "במקביל לקמפיין המפונפן על כמה אנג'ל בכלל מרוויחה מהמחאה החרדית: אנג'ל מתחילה לסגור סניפים ולפטר עובדים. סניף אנג'ל ברמת שלמה נסגר. העובדים נקראו הבוקר והוסבר להם שבגלל המצב הם מפוטרים והסניף ייסגר ב1 ליוני". פרסם גרינצייג.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום