מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 32°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו עקץ את השרים: "להפסיק לאיים, להחרים ולטפס על העצים"

במהלך דבריו הערב בישיבת מרכז הרב התייחס ראש הממשלה נתניהו למשבר הקואליציוני מול אגודת ישראל ועוצמה יהודית וקרא לצדדים: "אין ולא תהיה לנו ממשלה טובה יותר, אז הגיע הזמן להפסיק לאיים, להפסיק להחרים, להפסיק לטפס על העצים"

נתניהו עקץ את השרים: "להפסיק לאיים, להחרים ולטפס על העצים"
נתניהו במרכז הרב צילום: גרובייס הפקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (חמישי) בחגיגות יום ירושלים בישיבת מרכז הרב ובמהלך דבריו קרא: "לחבריי בקואליציה אני אומר, אין ולא תהיה לנו ממשלה טובה יותר, אז הגיע הזמן להפסיק לאיים, להפסיק להחרים, להפסיק לטפס על העצים. כולם צריכים לעבוד יחד ולהעביר את התקציב למען העם, למען ארץ ישראל ולמען תורת ישראל".

על הבמה ישבו כל הצדדים במשבר הקואליציוני: השרים איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ' ומאיר פרוש.

כזכור, איתמר בן גביר דורש עוד תקציבים למשרד לפיתוח הנגב והגליל שבידי השר יצחק וסרלאוף ממפלגתו 'עוצמה יהודית'. מאידך ב'אגודת ישראל' זועמים על כך שתקציב הישיבות והאברכים לא יינתן רטרואקטיבית מתחילת השנה ודורשים עוד כחצי מיליארד שקלים. בינתיים חברי המפלגה מחרימים את ההצבעות בכנסת. 

הערב דווח כי שרי אגודת ישראל, שר השיכון יצחק גולדקנופף ושר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש מאיימים להתפטר מהממשלה ולשוב לכנסת כדי לסכל את העברת תקציב המדינה, באם דרישתם לא תמולא. מאידך דווח כי שר האוצר בצלאל סמוטריץ' העביר מסר לנתניהו כי אם ייכנע לדרישת החרדים הרי שהוא לא יכהן כשר האוצר. סמוטריץ הכחיש את הדיווח.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום