מרדכי הלפרין: באופן חמור, משפחת קוגן בישראל לא עודכנה לא מהמוסד ולא ממשרד החוץ ולמעשה מאף גוף ממשלתי כלשהו על מה שהתרחש עם צבי - אלא שמעה על כך מהתקשורת. כעת חוברו עם החמ"ל במשרד החוץ.
על רקע הפסדי טסלה: שמחה לאיד בסטלנטיס
על רקע הירידה החדה ברווחיות של טסלה, מנכ"ל קבוצת הרכב העצומה – סטלנטיס – מביע את שביעות רצונו מהרווחיות העדיפה של קבוצתו
קרלוס טווארס, הבוס של קבוצת סטלנטיס העצומה, צוטט כמי ששמח לאיד לאילון מאסק שעתה "טסלה מרגישה את מה שהוא מרגיש". זאת לאחר סבב הפחתת המחירים האחרונה של טסלה ומבלי להסתיר את שביעות רצונו מהעניין.
קבוצת סטלנטיס העצומה נוצרה לאחר המיזוג של FCA (פיאט-קרייזלר) עם PSA (פיג'ו סיטרואן). בין מותגיה הרבים אפשר למנות את: JEEP, אלפא רומיאו, פיאט פרטיות ומסחריות, פיג'ו, אופל, סיטרואן ואחרים.
לאור רצף הורדות המחיר העולמיות של טסלה, גם בישראל, נראה שיצרנית הרכב החשמלית (אליה כל תעשיית הרכב נושאת עיניים) משנה אסטרטגיה. לדברי מנכ"ל סטלנטיס "טסלה מנסה לרכוש נתחי שוק באמצעות השיטה עתיקת היומין של הנחות גדולות". עוד הוא הוסיף כי "ההצלחה של המהלך תמדד רק באופן אחד – שורת הרווח. "
בתחום הזה, לאור הדו"ח הרבעוני שטסלה פרסמה בו היא מציגה למשקיעיה רווח של 11% (ירידה מ-27% בשיא), לסטלנטיס לראשונה יש מרווח גדול יותר בכ-2% ביחס לטסלה. כלומר של 13%.
בסופו של דבר כוחות השוק והתחרות העזה משפיעים אפילו על אילון מאסק שרגיל לדחוף את גבולות הפיזיקה והחלל ונראה היה שהוא חסין מכל הגיון או תהפוכה שעוברת על עולם הרכב.