מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחבל מבוקש נכנס לארה"ב בגבול הפרוץ

שוטרי משמר הגבול של ארה"ב עצרו מבוקש בגין טרור שחצה את הגבול בין ארה"ב למקסיקו ליד קליפורניה. ה-FBI אישר את הדיווח וחוקר את האיש שהיה ברשימת המבוקשים של ארה"ב

מחבל מבוקש נכנס לארה"ב בגבול הפרוץ
משטרת מקסיקו, אילוסטרציה צילום: Pixabay

פקיד מקומי בסן דייגו האשים ביום ראשון את הנשיא ביידן בכניסתו של אזרח אפגני לתוך ארה"ב, האיש נמצא ברשימת הטרוריסטים המבוקשים של ה-FBI.

החשוד נכנס באופן בלתי חוקי דרך הגבול הדרומי הפרוץ עם מקסיקו. אנשי משמר הגבול של ארה"ב עצרו ביום רביעי האחרון את האדם ששמו לא פורסם שחצה את הגבול בין ארה"ב למקסיקו ליד קליפורניה.

"זה צריך לשמש תזכורת חדה לנשיא ביידן ולממשלה הפדרלית על הצורך הקריטי בשמירה על גבול חזק", אמר ג'ים דזמונד, מפקח גבולות במחוז סן דייגו. "מדיניות הגבול הפתוחה אפשרה לזרום לארצנו, למבקשי מקלט להיסחר, ולטרוריסטים לנסות להיכנס לארצנו. ההגנה על אזרחינו, שמירה על הביטחון הלאומי והקלה על הגירה בטוחה וחוקית צריכים להיות בראש סדר העדיפויות של הממשל הזה, אך הם נכשלו. נוכחותו של אדם ברשימת המבוקשים בגין טרור שחוצה את גבולותינו היא תזכורת בולטת לכישלונות של הממשלה הפדרלית".

חבר הקונגרס הרפובליקני דרל עיסה אמר שהחשוד הוא "טרוריסט מבוקש" והוסיף כי "הגבולות הפתוחים של ביידן הם לא רק שער לחמישה מיליון בלתי חוקיים, הם פתח לסחר בבני אדם וילדים ומשבר הסמים הקטלני ביותר בהיסטוריה שלנו", אמר עיסה בהצהרה. "המדיניות הפזיזה של ביידן היא גם הזמנה פתוחה אפילו לטרוריסטים המבוקשים ביותר בעולם להגיע לאמריקה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום