מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

יצרנית מוצרי הצריכה שמצטרפת לגל ההעלאות - כמה נשלם?

חברת מוצרי הצריכה 'קרקיט' מצטרפת לגל ההעלאות ומודיעה כי היא תעלה את מחירי כלל מוצרי הניקיון ומוצרי הכביסה שלה | מחר אמור להתפרסם מדד המחירים לצרכן שישפיע על החלטת הריבית הקרובה

יצרנית מוצרי הצריכה שמצטרפת לגל ההעלאות - כמה נשלם?
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

היצרניות הגדולות במשק מנצלות את ההזדמנות 'לקפוץ' על עגלת ההתייקרות ולהעלות מחירים, בעוד הממשלה לא עושה דבר אל מול הגל שהולך ומתגבר. לאחר שבשבועות האחרונים כמעט מידי יום אנו מתבשרים על העלאת מוצר צריכה זה או אחר, כעת זה תורה של חברת 'קרקיט' שהודיעה כי היא תעלה את מחירי כלל מוצרי הניקיון ומוצרי הכביסה שלה.

כך, לדוגמה, יעלו מחירי קפסולות ג'ל לכביסה של מותג הניקוי 'קולון' וכן סיליט בנג לניקיון שירותים - ב-17%.

בנוסף לכך, בין המותגים הבולטים של החברה ניתן למצא גם את מותגי הכביסה 'פיניש' ו'קליה' וכן תרופת 'נורופן' המשווקת ללא צורך במרשם ומיועדת לשיכוך כאבים.

הודעת החברה מגיעה לאחר שבשבוע שעבר הודיעו חברות הענק שסטוביץ ומרס  שבכוונתן לייקר את מוצריהן ברמה של עד 25%.  גם חברת אוסם הודיעה לאחרונה על התייקרות מוצרים בשיעור של 4.7% בממוצע אליהן מצטרפת יצרנית השוקולד פררו רושה ומעל כולן ההתייקרות במוצרי החלב שבפיקוח ושאינן וכן מחירי הלחם.

העלייה במחירים עלולה להשפיע לרעה על מדד המחירים לצרכן שיתפרסם מחר (שני), דבר שיאלץ את נגיד בנק ישראל להמשיך במדיניות העלאת הריבית האגרסיבית בה הוא נוקט בשנה האחרונה ועדיין לא מספיק מוכיחה את עצמה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art