מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח: הפסקת אש בין ישראל לג'יהאד תיכנס הלילה לתוקפה

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי ישראל והפלגים הפלסטינים הסכימו להפסקת אש בתיווך מצרי מהלילה ב-22:00. במקביל, גורם בג'יהאד האיסלאמי הכחיש בערוץ אל-ג'זירה וטען כי לא הושגה הסכמה על הפסקת אש

דיווח: הפסקת אש בין ישראל לג'יהאד תיכנס הלילה לתוקפה
תקיפה בעזה צילום: צילום מסך 

מבצע מגן וחץ: סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי ישראל והפלגים הפלסטינים הסכימו להפסקת אש בתיווך מצרי. לפי הדיווח, הפסקת האש תחל בשעה 22:00 הערב.

גורם פלסטיני אמר לסוכנות אנאדול הטורקית כי, הפסקת האש תיכנס לתוקף הלילה או מחר - אם ישראל תסכים להצעה. עם זאת, גורם בג'יהאד האיסלאמי הכחיש בערוץ אל-ג'זירה וטען כי עד עתה לא צלח המשא ומתן להפסקת אש בחסות המצרים.

בתוך כך, ערוץ אל ג'זירה דיווח כי מצרים, שמנסה לתווך בין ישראל והג'יהאד, הגישה הצעה חדשה להפסקת האש, והיא נמצאת כעת בדיונים אצל רה"מ בנימין נתניהו. בניגוד להצעות קודמות, מזכיר הג'יהאד האיסלאמי, זיאד נח'אלה, נוטה להסכים להצעה.

כפי שכבר דווח מוקדם יותר השבוע, הרמטכ"ל הרצי הלוי וראש השב"כ רונן בר חושבים שצריך להגיע לסיום המערכה, שכן מטרות המבצע הושגו. 

ההערכה במערכת הביטחון היא שאם הג'יהאד האסלאמי לא ייעתר להצעה המצרית, הוא ינסה להמשיך את הירי עד ליום חמישי - יום ירושלים במהלכו מתקיימת צעדת הדגלים. 

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art