מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הג'יהאד האיסלאמי מתרברב: "הפצצת ירושלים היא מסר"

אל ג'זירה פרסם סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות וציין את "בריחתם של מספר מתנחלים חרדים, כאשר נשמעו צפירות אזהרה בירושלים". הג'יאהד התרברב: "הפלגים הצליחו להפוך את תוצאות הקרב"

הג'יהאד האיסלאמי מתרברב: "הפצצת ירושלים היא מסר"
מופע אנטי ישראלי של הגי'אהד האסלאמי בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

גורם בארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי מסר לאל-ג'זירה כי הפצצת "ירושלים הכבושה" היא "מסר חשוב שכולם יבינו, שכן מה שקורה אינו מבודד מעזה".

אל ג'זירה פרסם סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות וציין את "בריחתם של מספר מתנחלים חרדים, כאשר נשמעו צפירות אזהרה בירושלים" והוסיף את הציוץ של העיתונאי ישראל כהן. אך הערוץ קצת התבלבל בין ירושלים לביתר בציוץ "האזעקה בביתר: הציבור החרדי נשמע להוראות הבטיחות ורץ לתפוס מחסה" כתב כהן ואילו הערוץ התייחס לירושלים.

 

תקיפת בית ברפיח

מפקד בחדר המשותף של ההתנגדות הפלסטינית לאל-ג'זירה: "אנחנו מנהלים את הקרב בכישרון ומסכלים את תוכנית האויב לפגוע בזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האיסלאמי".

המפקד הוסיף כי "הפלגים הצליחו להפוך את תוצאות הקרב", וכי הם הכניסו "טקטיקה של שחיקה, שליטה שקטה והפתעת הכיבוש במהלך הקרב". הוא ציין כי החמ"ל המשותף של ההתנגדות "שולט בקצב הקרב וקובע את זמן ומקום התגובה באופן מכריע".

חאזם קאסם, דובר חמאס, אמר בהצהרה לעיתונות, כי "ההתנגדות מבצעת את חובתה בהגנה על העם הפלסטיני מול המשך התוקפנות של הכיבוש". הוא הדגיש כי "הכיבוש לא יצליח לשבור את רצון ההתנגדות על ידי הסלמה בטרור, וכי כל ניסיון לשבור אותנו הוכיח את הרצונות של העם הפלסטיני".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום