מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 27°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ארה"ב הורידה דומיינים באינטרנט הקשורים לחיזבאללה

נתפסו אתרי אינטרנט בארה"ב הכוללים כתובות של ערוץ החיזבאללה אל-מנאר, כולל סגן מזכ"ל הארגון נעים קאסם, קרן השהידים וועדת עמדד לצדקה אסלאמית. ארה"ב הורידה את כל הדומיינים שהחזיקו את אותן קבוצות

ארה"ב הורידה דומיינים באינטרנט הקשורים לחיזבאללה
אילוסטרציה צילום: unsplash

ארה"ב תפסה למעלה מעשרה דומיינים של אתרי אינטרנט המשמשים על ידי מקורבים, עסקים וארגוני צדקה של ארגון חיזבאללה, כך הודיע ​​אתמול (חמישי) משרד המשפטים האמריקאי.

ארה"ב תייגה את חיזבאללה שנתמך על ידי איראן כארגון טרור, והטילה סנקציות על חבריה, מקורביה ועסקים וארגוני צדקה הקשורים אליה לאורך השנים.

13 דומיינים של האתר שנתפסו כוללים דומיינים עבור ערוץ הטלוויזיה אל-מנאר של הארגון, כמו גם כתובות IP של בכירים, סגן המזכ"ל נעים קאסם, הבכירים איברהים אל-סייד ועלי דאמוש, וכן ארגוני צדקה קשורים לצדקה אסלאמית.

אתרי האינטרנט אינם נגישים יותר, ומופיעה רק תמונה של רשויות אמריקאיות המודיעות כי לקחו את שם הדומיין.

"התפיסה הזו ממחישה את התעקשותו של ה-FBI בשימוש בכל הכלים שלנו כדי להטיל דין וחשבון על טרוריסטים ושלוחותיהם כאשר הם מפרים את חוקי ארה"ב", אמר בכיר בסוכנות רוברט וולס מהמחלקה ללוחמה בטרור של ה-FBI בהצהרה. "ה-FBI, יחד עם שותפינו הבינלאומיים, ימשיכו לחפש את אותם אנשים שתורמים לקידום הפעילות המרושעת של חיזבאללה הלבנונית ויבטיחו שהם יובאו לדין, ללא קשר להיכן, או איך, הם מנסים להסתתר".

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום