מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 26°c
אשדוד 26°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 26°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נס בנתיבות: טיל חדר לחדר האוכל בישיבה

נס בישיבת 'באר התלמוד' בנתיבות. באמצע ארוחת ערב נשמעו אזעקות ופיצוצים, בחורים נמלטו למרחב מוגן, לפתע נשמע פיצוץ אדיר, וכעבור דקות התברר שמנוע של טיל נפל במקום בו ישבו עשרות בחורים דקה קודם" מתאר אחד האברכים בישיבה

נס בנתיבות: טיל חדר לחדר האוכל בישיבה
פגעי הרקטה בישיבה צילום: י. בוכניק

"נס, נס, נס, אין מילה אחרת" מתאר בקול רועד הרב דניאל בן משה מישיבת 'באר התלמוד' בנתיבות כשהוא מספר על הנס הגדול שאירע הערב בישיבה.

"היה זה בסביבות השעה 7.15 בערב הבחורים היו בעיצומו של ארוחת הערב, היה אזעקה ונשמעו כמה פיצוצים, הבחורים נמלטו מחדר האוכל למרחב המוגן, ולפתע נשמע פיצוץ אדיר שזעזע את כל הסביבה, מלמלנו פרקי תהילים והתפללנו שלא ניפגע חלילה.

החור בתקרה. צילום: י. בוכניק.

"לאחר דקה התברר הנס הגדול והעצום, חלקי טיל כנראה מנוע, חדר לגג חדר האוכל שבנוי מבנייה קלה, ונחת לא פחות ולא יותר על השולחנות בו ישבו עד לפני דקה עשרות בחורים".

"אי אפשר לחשוב מה עלול היה לקרות חס וחלילה אלמלא הבחורים היו נותרים במקום ולא היה עוברים למרחב מוגן, זה מראה לנו כמה צריך לשמוע להוראות, ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

מנוע הטיל שנפל בישיבה. צילום: י. בוכניק.

"כעת בוחנים את הנזק הכבד שנגרם לחדר האוכל, ללא ספק אנחנו נקבל כאן קבלות טובות וחיזוקים בתורה, ונודה לה' הטוב על הנס הגדול שעשה לנו, תורה מגנא ומצלי", אומר הרב בן משה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art