מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 29°c
חיפה 24°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אלביט מערכות זכתה בחוזה עתק עם הצבא הבריטי

אלביט מערכות זכתה בחוזה בשווי של כ-71 מיליון דולר לאספקה ותחזוקה של מערכות האימון לרק"מ היבשתי לצבא הבריטי | ההתקשרות תמומש על פני תקופה של 3 שנים בתוספת תקופה של 9 שנים הכוללת תפעול מבצעי ושירותי תחזוקה במתקנים בבריטניה

אלביט מערכות זכתה בחוזה עתק עם הצבא הבריטי
טנק צ'לנצ'ר 2 הבריטי צילום: צבא בריטניה

אלביט מערכות הודיעה היום (שלישי) כי חברת הבת בבריטניה, אלביט מערכות בריטניה, זכתה בחוזה ממשרד ההגנה הבריטי בשווי של כ-71 מיליון דולר לאספקה, תחזוקה ותפעול של מערכות האימון לרק"מ, עבור נגמ"שי ה- Boxer וטנקי המערכה– Challenger 3 תחת פרויקט של הצבא הבריטי, Vulcan. 

ההתקשרות תמומש על פני תקופה של 3 שנים בתוספת תקופה של 9 שנים הכוללת תפעול מבצעי ושירותי תחזוקה במתקנים בבריטניה. 

בשלב הראשוני של המסירה, המערכות שתספק אלביט מערכות בריטניה תתמוכנה את נגמ"שי ה- Boxer החדשים הראשונים שיגיעו לצבא הבריטי. היכולת הראשונית שתסופק ע"י אלביט מערכות בריטניה, תכלול פלטפורמת אימון מקיפה, אשר תענה לדרישות אימון קולקטיבי ופרטני.  

התכנית תכלול מאמני נהיגה מדמי מציאות ברזולוציה גבוהה, בשילוב תאים לצריחים ותותחנות, המגובים במערכת ניהול אימונים דיגיטאלית מלאה.

יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות כלי טיס הגיב: "אלביט מערכות גאה לספק לצבא הבריטי יכולות אימון שתגברנה את הבטיחות והמוכנות ללוחמה של צוותי שריון. החוזה מחזק ומבליט את מעמדנו המוביל כספקית מערכות מתקדמות לאימון משימתי".

 

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art