מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אלו המחירים: מגיש הטלוויזיה מקים סופרמרקט ייחודי עם חרדים

המגיש גיא לרר לו קילומטרז' נאה במאבק נגד מונופולי המזון בישראל, מודיע באופן רשמי על פתיחת סופרמרקט ייחודי במחירי ריצפה. לדבריו, היוזמה בשיתוף ארגון חרדי | כל הפרטים והמחירים הזולים

אלו המחירים: מגיש הטלוויזיה מקים סופרמרקט ייחודי עם חרדים
סופרמרקט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איש התקשורת גיא לרר ('ערוץ 13') מתכנן לפתוח סופרמרקט חדש וייחודי, לדבריו בשיתוף קמעונאים חרדים, בו יהיו מחירים זולים במיוחד. לרר, שמוביל בשנים אחרונות את המאבק ביוקר המחייה ופועל ברשתות להחרים את החברות והיבואנים שמעלים מחירים, הודיע על הצעד הדרמטי בימים האחרונים.

"הרבה חשבו שזה גימיק לקראת עליית התוכנית מחר בשבע", כתב אמש. "אז אני מבהיר שלא: נודיע על פתיחה של סופר חדש בשיתוף קמעונאים חרדים שיודעים איך להוציא מחירים מהספקים. אנחנו קוראים לכל מי שמביא יבוא מקביל או סתם לא מתחזר על הלקוח להצטרף אלינו כדי שנראה להם כמה המחירים היקרים הם לא הכרח בישראל".

בריאיון ברדיו 103 אמר כי המהלך הוא כדי "שאנשים יבינו עד כמה הם יכולים לרכוש יותר בזול". הוא סיפר על שיתוף הפעולה: "חברנו לארגון אשל ירושלים שיודעים לעמוד על המקח. אמרנו, למה שרק חרדים ייהנו ממחירים כאלו".

בתוכניתו הערב פרסם לרר מעט ממחירי המוצרים שיכללו בסופרמרקט החדש: רביעיית טונה 'טעמן' (אותו דבר כמו סטארקיסט) 16 ש"ח; מארז נייר טואלט 48 גלילים של טאצ': 26.6 ש"ח; אורז של 'מיה': 4 ש"ח; 500 גרם פסטה: 2.4 ש"ח; שמן זית כתית 'מעולה': 15 ש"ח.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום