"השיטה הזאת שינתה לי את החיים פשוטו כמשמעו"

"התחלתי ליהנות בעבודה, השיטה הזו שינתה לי את החיים" • שיטת הקואצ'ינג של המאסטר צביקה עידן, הפכה לשם דבר בעולם האימון האישי • בוגר התוכנית התייצב לראיון בו מספר על החוויה המעצימה שעבר ומסביר איך השיטה שינתה לו את החיים והפכה אותו ל'מלמד' המוצלח ביותר בתלמוד תורה בו עובד • שיחה מרתקת

שימי פרקש | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 3.5.2023 | 07:44

צביקה עידן מעביר שיעור | צילום: יח"צ

כל אחד מאיתנו חווה קשיים בחיי היומיום שלו. אם זה אתגר בחינוך הילדים, קושי בזוגיות, חוסר ביטחון עצמי במקום העבודה ולעתים מספר קשיים המשתרגים אחד בשני בו זמנית.

לפעמים אנחנו עוצרים לרגע ומרגישים שהגיע הזמן לעשות את הדברים אחרת. אלא שאם אתה לא עובד בלשנות את  חייך למצב שתרצה – אז מי עובד בזה? אז למה בעצם לא להוביל שינוי חיובי?

הבשורה המשמחת היא כי יש מקום בו ניתנות תשובות לשאלות, מקום בו הכל יכול לקרות! ובגדול!

השאירו פרטים ותתחילו ליצור את השינוי בחייכם>>>

אלפי בוגרים ובוגרות שעברו קורס הכשרת מאמנים מקצועית אצל ה'מאסטר של המאמנים' - צביקה עידן, מדווחים על שינוי משמעותי באיכות החיים האישיים והמקצועיים שלהם. כמו גם על קבלת כלים חיוניים להתפתחות אישית, בעזרתם חוו שיפור משמעותי ומעשי במגוון תחומים, בין היתר: תקשורת בין אישית, העצמה בהורות ובזוגיות, כלים להגברת מוטיבציה, הכשרה לניהול צוות ויכולות מתקדמות לפתרון קונפליקטים.

גם חיים (שם בדוי) שעובד כ'מלמד' ותיק בתלמוד תורה מוכר בירושלים, מספר על החוויה יוצאת הדופן שחווה במהלך התוכנית. "אני חושב שהסוד טמון במעטפת הרחבה שמקבלים במקום", משתף בשיחה עמו. "זה מתחיל כבר מהשיחה הראשונה עם עדנה אשתו (מנהלת בית הספר), היא מכוונת ומסייעת לך להבין את הצרכים המדויקים ואת הציפיות שלך ומרגישים שבאמת אכפת לה ולצביקה מההצלחה שלך. הרגשתי מיד שאני לא פונה לסתם מכללה אלא למרכז שדואג לך גם שנים רבות אחרי הקורס".

את השיעורים מתאר חיים כחוויה מעצימה. "צביקה הוא מצד אחד מרצה מאלף ומרתק ומצד שני מענטש אמיתי. אישיות מיוחדת עם יכולת הכלה מדהימה. כיף לבוא לשיעורים ולא משנה גם אם זה אחרי יום לימודים ארוך בכולל או בעבודה. הכל חי ומוחשי עם הרבה דוגמאות מעשיות מהקליניקה הפרטית של צביקה. מעבר לשיעורים שלו, אפשר לקבל ממנו דוגמה אישית. הוא חי את השיטה שלו, זה ניכר בהליכותיו ובהתנהגות שלו וזה עוזר מאוד לקבל ממנו את הכלים בצורה אמיתית". עוד מוסיף "הקורס הזה הוא ההשקעה הכי טובה שעשיתי ולצביקה ולעדנה יש להם חלק גדול בשינוי בחיי האישיים ובכלל. יש הרבה התייחסות טובה וראויה גם מצד צביקה וגם מצד ההנהלה והמזכירות".

"זה מרשים לראות אדם במעמדו מתייחס באדיבות לכל תלמיד. הוא יודע להתאים ולהטעים את דבריו עבור כל משתתף בשיעור. אצלו אין כזה דבר שאלה טפשית. כל מי ששאל שאלה מקבל יחס הולם והוגן וכל הכיתה מרוויחה תשובה המתאימה לכולם".

השאירו פרטים ותתחילו ליצור את השינוי בחייכם>>>


"צביקה מתייחס באדיבות לכל אחד" • יח"צ

 איך הקורס תרם לך באופן אישי בחיים?

"כמי שעובד עם תלמידים, השיטה הזאת שינתה לי את כל ההוויה שלי כמלמד. אני כמובן אוהב את התלמידים שלי, אלא שהכלים שקיבלתי בקורס עזרו לי לבנות איתם נכון יותר את הקשר ולהצליח להביא אותם למקומות שלא אני ולא הם חלמו שיגיעו. אבל אני רוצה להגיד לך יותר מזה – יש חיים של לפני הקורס ויש את חיים של אחרי הקורס. כלומר, לפני הקורס נאלצתי בעיקר לעסוק במשמעת של התלמידים, והיום אני עוסק בעיקר בחינוך וטיפוח התלמידים שלי וחש סיפוק אמיתי. גם הילדים כמובן נהנים יותר ומוציאים ציונים טובים יותר במבחנים".

חיים מפתיע עם אנקדוטה מעניינת. "באיזשהו שלב התחלתי אפילו ללמד אותם כלים מהקורס שלי, והם היו מרותקים. בכל שיעור ביקשו ממני 'תלמד אותנו עוד מהשיעורים של צביקה'... במובן הזה השיטה הזו היא כמו שרשרת שעוברת הלאה ותומכת אפילו בגידול ילדי ואפילו אשתי לא גומרת לברך על הקורס מרגע שנרשמתי וטוענת שחל בי שינוי עצום".

מה מיוחד בשיטה הזו?

"לפי שיטתו הבלעדית של צביקה, הוא משלב בין הקואצ'ינג, שהוא האימון האישי הקלאסי, שעובד על כל המרחב הרגשי, לבין שיטת ה-NLP, שעובדת דרך התת מודע. שתי השיטות צוברות כבר שנים פופולריות גבוהה ברחבי העולם. אלו שני המקצועות הנדרשים ביותר בעולם הטיפולי, וצביקה משלב ביניהם באופן מושלם בשיעורים המרתקים שלו. התוכנית מיוחדת זו של צביקה עידן הכתה גלים במגזר החרדי כך ששינתה באופן מהותי את חייהם של עשרות אלפים המפיקים תועלת יומיומית מהכלים שקיבלו. כאשר יש לך עוצמה, ביטחון עצמי ושלמות עצמית השמיים הם הגבול.

בנוסף, בסיום קורס זה נפתח צוהר חדש עבור התלמידים לכיווני קריירה נוספים של מאמן מוסמך מטעם לשכת המאמנים או מאמן  בשיטת NLP מטעם הארגון הגדול ביותר בארה"ב והארגון הישראלי.

הקורס של צביקה עידן פונה למגוון קהלים - מנהלי ישיבות ואנשי חינוך, מנהלים, תלמידי כולל, בעלי עסקים, עצמאיים, מדריכי חתנים, מטפלים בתחום הנפש,
יועצים מכל התחומים והוא אף חוצה חוגים, גילאים ומגדרים, עם קורסים נפרדים ומותאמים לגברים ולנשים. עד היום למדו ב"מרכז אלון" אלפי תלמידים/ות ביניהם  זוגות שלמדו במקביל בקורסים הנפרדים, שכולם אומרים שקיבלו שפה חדשה בכל הקשור לגידול הילדים וחיי המשפחה.

"מרכז אלון" של צביקה עידן, הוא מרכז מוסמך מטעם לשכת המאמנים הישראלית ומתוך כך בסיום הקורס מקבלים התלמידים תעודה ברמה ארצית הנחשבת ביותר בשוק. בשיטת הלימוד של צביקה, החומר הנלמד מוטמע היטב בקרב כל תלמיד ותלמידה ברמה מעשית, כך שבסיום כל שיעור יישום הנלמד הוא מיידי בחיים האישיים והמקצועיים בצורה מיטבית.

ההרשמה לקורסי אייר/סיוון בעיצומה ונותרו מקומות אחרונים. זו  ההזדמנות שלכם להצטרף לפירמה המפוארת ולהכיר מקרוב את הדרך להצלחה המוכחת בחייכם האישיים והמקצועיים.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום